هیجان در رینگ ها! WWE SmackDown vs. Raw 2011
 
بازی های رایانه ای AA77

سری بازی های SmackDown vs. RAW چند سالی است که به پای ثابت بازی های ورزشی تبدیل شده اند و علاقه مندان خود را هر سال با عرضه نسخه های جدید سرگرم می کنند. امسال نیز THQ طرفداران این سری از بازی ها را تنها نگذاشته و با عرضه نسخه جدید آن ها را به مبارزه های نفس گیر این مسابقات دعوت کرده است. مسابقه هایی که بیشتر جنبه سرگرمی دارند تا یک مسابقه هیجان انگیز و واقعی. اما تجربه آن ها در یک بازی کامپیوتری همیشه جالب و جذاب بوده است. امسال شرایط کمی برای برای SmackDown vs. RAW متفاوت شده و یک رغیب تازه نیز برای آن پیدا شده است. بله، EA با عرضه بازی MMA خود را در بین بازی های مبارزه ای قرار داده تا شرایط را برای بازی هایی مانند SmackDown سخت کند. حال ببینیم این بازی برای رقابت با رقیب تازه نفس خود چه در چنته دارد.

گرافیک


گرافیک بازی در این نسخه بهتر از قبل شده است. کشتی گیرها با جزئیات بسیار خوبی در بازی طراحی شده اند، اما یکی از مشکلاتی همچنان در بازی وجود دارد و مثل اینکه سازندگان قصد ندارند فکری به حال آن بکنند، طراحی تماشاچیان و افرادی است که در اطراف رینگ قرار دارند. همچنان آن ها بسیار بی کیفیت و نه چندان جذاب طراحی شده اند. اما همانطور که گفته شد، هر چقدر محیط اطراف بازی بی کیفیت هستند، ورزشکارها از طراحی و جزئیات خوبی بهره می برند. همچنین انیمیشن طراحی شده برای ورزشکارهای مختلف بسیار زیبا و نرم از کار درآمده و همین مسئله حرکات آن ها را بسیار جذاب کرده است. انیمیشن های صورت ورزشکارها بسیار خوب است و واکنش های مختلفی در آن ها دیده می شوند. در کل شاید این بازی در بخش گرافیک کامل نباشد، اما کمبودی هم ندارد و علاقه مندان را راضی خواهد کرد.

موسیقی/صداگذاری


صداگذاری در این نسخه نیز بهبود پیدا کرده است. مخصوصا این پیشرفت در گزارشگر بازی به چشم می خورد که بسیار با هیجان و جالب توجه مسابقات را گزارش می کند. در کنار حس هیجان انگیزی که گزارشگر به بازی می دهد، شاهد تفسیرهای اشتباه و نظرهای بی موردی هستیم. البته اگر گوش دادن به صحبت های گزارشگر برای شما مهم باشد، به چنین مسئله ای پی خواهید برد. در غیر این صورت او فقط صحنه های بازی را با داد و فریاد هایش بازگو می کند. صدای تماشاگران همچنان چاشنی خوبی برای افزایش هیجان بازی و مبارزه های مختلف است و در این نسخه نیز حس و حال خوبی را به بازی بخشیده است. واکنش تماشاگران در نوع خود بسیار جالب توجه است.

گیم پلی


مهمترین قسمت در بازی های ورزشی ای که همه ساله عرضه می شوند، همین بخش گیم پلی است. بازی SmackDown vs. RAW در این نسخه یک گیم پلی زیبا و سریع را به نمایش گذاشته است. حرکات و فنون مبارزان افزایش پیدا کرده اند. همچنین سیستم گرفتن حریف نیز بهبود بسیاری پیدا کرده و به یکی از قسمت های مهم بازی تبدیل شده است. از تمام محیط رینگ می توان به خوبی استفاده کرد و فنون مختلف را روی حریف آزمایش کرد. فنونی که تنها در رینگ مسابقات WWE می توان آن ها را اجرا کرد. می توانید از لبه های رینگ بالا بروید و فنون بسیار هیجان انگیز و زیبایی را اجرا کنید و همانند یک کابوس شبانه بر سر حریف از آسمان نازل شوید. همچنین حرکت آخر یا فنونی که کار حریف را یکسره می کنند نیز در این نسخه بسیار عالی شده اند. اما یکی از مشکلاتی که به گیم پلی بازی لطمه وارد کرده، عدم تعادل میان فنون ورزشکاران است. این مسئله روند بازی را کمی دچار مشکل کرده است. برخی از ورزشکاران تکنیک های بسیار قوی ای می زنند و برخی دیگر توانایی اجرای آن فنون را ندارند. قابلیت ساخت شخصیت که در نسخه سال گذشته به بازی اضافه شده بود، امسال تغییر خوبی پیدا کرده و برای بخش داستانی نیز در نظر گرفته شده است. البته منظور از بخش داستانی مسیری است که او تا تبدیل شدن به یک قهرمان در این بازی می پیماید.

نتیجه گیری


به نظر نمی رسد بیشتر از این بتوان از یک بازی ورزشی مبارزه ای که هر ساله عرضه می شود، انتظار داشت. اما وجود برخی مشکلات در این بازی باعث شده که باز هم برخی انتظارهای برآورده نشود. در کل امسال سال خوبی برای علاقه مندان به ورزش های خشن رینگی بود. بازی MMA و SmackDown vs. RAW امسال ساعت ها مسابقه هیجان انگیز را برای طرفداران به همراه آورده اند. انتظار از SmackDown vs. RAW بیشتر از MMA است، اما این بازی اگر بخواهد همچنان جزو عنوان های با کیفیت این سبک از بازی باقی بماند. باید در سال آینده یک دگرگونی کلی را در خود انجام بدهد.

پلتفرم: ps3   psp   x360ps2



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
4 دی 1389برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.