مبارزه های شبانه Fight Night: Champion
 
بازی های رایانه ای AA77

سری بازی های Fight Night یکی دیگر از عناوین ورزشی EA Sports هستند که بر خلاف اکثر عناوینی که سالانه عرضه می شوند، هر چند وقت یکبار به بازار عرضه می شوند. سری بازی های Fight Night را می توان بهترین شبیه ساز ورزش بوکس (Boxing) نامید که تا کنون عرضه شده اند. در این بازی با مبارزه های بسیار واقعی و هیجان انگیز روبرو خواهید شد. EA در E3 امسال نسخه جدید این سری از بازی ها را به نام Fight Night: Champion معرفی کرد. EA در آن زمان اعلام کرد که این بازی نسبت به نسخه های گذشته تغییرات بسیار زیادی در تمام زمینه ها خواهد داشت. EA Sports برای این نسخه یک خط داستانی جدید در نظر گرفته و المان هایی را به آن را اضافه کرده که بازی را بیش از پیش واقعی تر کرده است. یکی از اولین تغییرات این بازی که سریعا به چشم خواهد آمد، طراحی خوب آن است. نسخه های گذشته واقعا در مقابل این بازی حرفی برای گفتن ندارند. ورزشکاران در این نسخه بسیار بهتر از نسخه های قبل طراحی شده اند. لباس هایی که بر تن دارند، بسیار عالی به نظر می رسند. حتی محیط های پس زمینه بازی که در نسخه های قبلی به آن توجه خاصی نشده بود، در این نسخه بسیار بهتر شده اند و از جزئیات بهتری بهره مند هستند. حتی فریم ریت نیز در این بازی افزایش پیدا کرده و نسخه جدید روی 60 فریم اجرا می شود. اولین نکته جدیدی که به بازی اضافه شده، حالتی به نام Champion است. EA Sports درباره این مود اطلاعات زیادی را منتشر نکرده است.

بخش Story-Driven هم یکی دیگر از قسمت هایی است که تازه در بازی قرار گرفته و شما را در نقش یک بوکسور جوان قرار می دهد که قصد قهرمان شدن در این رشته ورزشی را دارد. البته این بخش همان بخش Career معمولی است که در سایر بازی ها هم دیده بودیم. یکی دیگر از تغییرات این نسخه این است که دیگر از تصویر ورزشکاران کلاسیک این ورزش مانند کلی (Klay) و تایسون (Tyson) برای طرح کاور بازی استفاده نخواهد شد. اما هر دوی این ورزشکاران در بازی حضور خواهند داشت. برای قسمت کلاسیک، بخشی به نام Legacy Mode در بازی قرار گرفته است. البته این بخش نسبت به نسخه های گذشته با چند تغییر نیز همراه بوده است. EA برخی بازیکنان را وادار کرد که بخش تمرینی بازی را انجام دهند. اما آن ها باید بسیار بد بازی می کردند تا ببینند عکس العمل بازی در مقابل آن چیست. در این حالت که شما بسیار بد بازی می کنید، بازی به شما این امکان را می دهد که آن مرحله را به صورت کامل رد کنید. در این نسخه بازی Fight Night پاداش های بیشتری را به بازیکنان می دهد و او را به ادامه بازی تشویق می کند. این کار هم بر اساس گزارش های بازیکنان بوده و EA هم این خواسته آن ها را در بازی قرار داده است. در قسمت گیم پلی بازی، EA Sports تغییرات بسیاری را ایجاد کرده تا اینکه بازی بسیار واقعی تر شود. یکی از تغییرات بسیار بزرگی که در بازی جدید شاهد خواهید بود، سیستم استقامت (Stamina) ورزشکار در زمان مبارزه است.

با توجه به نوع ضربه و محلی که ضربه به آن برخورد می کند، مقدار مشخصی از استقامت ورزشکار کم می شود. این عمل باعث می شود که به نوع و محل برخورد ضربه توجه بسیاری داشته باشید. ضربه به بازوی چپ، بازوی راست، پای چپ، پای راست یا شکم و سینه میزان متفاوتی از مقاومت حریف را در طول بازی کم خواهد کرد. این کار به شما اجازه می دهد در طول مبارزه از ضربه های متنوع تری هم استفاده کنید. همچنین این روش بازی را بسیار واقعی تر خواهد کرد. در این نسخه گوشه های رینگ شما را به صورت خودکار به اطراف می برند و باعث می شوند که شما در طول بازی نگران این مسئله نباشید که اکنون در کجای رینگ قرار دارید. همچنین در این نسخه یک قسمت حرکت آهسته هم در بازی قرار گرفته است. زمانی که شما مشت های بسیار قدرتمندی را به حریف می زنید، صحنه آهسته می شود و شما لحظه برخورد مشت با بدن حریف را مشاهده خواهید کرد. حتی بازی به قدری به سمت واقعی تر شدن پیش رفته که ضربه های شما واکنش لحظه ای افراد کنار رینگ را نیز در بر خواهد داشت. در برخی از صحنه ها که ضربه های بسیار قوی ای را به حریف می زنید، افراد کنار رینگ می گویند: "اون عوضی رو شکست بده". بازی هم اکنون در مرحله آلفا قرار دارد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این بازی قرار است در سه ماهه اول سال 2011 عرضه شود. به نظر می رسد که امکانات جالب تر و چیزهای شگفت انگیز بیشتری را در نسخه نهایی بازی مشاهده کنیم. این بازی برای PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.


تـاریخ انتشـــار :
تاريخ انتشار آمريکا 2011/03/01
تاريخ انتشار ايران سه شنبه 10 اسفند 1389


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
2 دی 1389برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.