دانلود بازی NBA 2K12 برای PC
 
بازی های رایانه ای AA77

 

مسیر رسیدن به بهترین لیگ بسکتبال جهان یعنی  NBA  کاملا عوض شده . شما هر سال پس از ساختن بازیکن مورد نظر خودتون در بخش  My Player  , باید در لیگ تابستانی و مراسم Draft شرکت می کردید. این روند تقریبا طولانی  برای خیلی ها خسته کننده و ملال آور بود ولی امسال ماجرا به کل تغییر کرده . شما پس از ساختن بازیکن مستقیم به مراسم  Rookie Showcase  میروید . این رویداد که در Madison Square Garden  روی می دهد برای دوران حرفه ای پیش رویتان بسیار مهم است . تمامی بازیکن یاب ها و مربیان در آنجا حاضر هستند تا از نزدیک بازی شما را مشاهده و درباره ی انتقال شما به تیم هایشان تصمیم های دقیق تری بگیرند. شما در آنجا بازی هایی رو در رو  را با دیگر شرکت کننده ها انجام خواهید داد و آمار و عملکرد های شما به دقت مورد برسی قرار می گیرند. این اعداد آینده شما را در جایگاهتان در  Draft  معلوم خواهد کرد. ادامه توضیحات بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

nba2k12 cover small دانلود بازی NBA 2K12 برای PC

 

 

شما در ۲K12 می تونین تا ریال آخر با تیم ها مذاکره کنین . البته این رو هم بگم شما ابتدا با قرارداد  rookie  به تیمتون منتقل میشید  و این قرارداد هم زیاد مهم نیست . شما باید آنقدر برای تیمتون بازی کنین و پیشرفت کنین که مورد توجه مربی خودتون و دیگر تیم ها شوید . انجاست که بهتون پیشنهاد یه قرارداد واقعی می دن !!!
در ابتدا تیم های متقاضی شما پیشنهاد های خودشونو ارائه می دهند . می توانید آن را قبول یا رد کنید یا سر مبلغ قرارداد و دستمزد با آنها چک و چانه بزنید
البته شما هم باید حدود خودتونو بشناسید . اگر دستمزد بالا بخواهید و مذاکرات طولانی بشه تیم ها به راحتی از جذب شما منصرف میشن پس هر حرکتی که در بازار نقل و انتقالات انجام می دهید , بدونید چیه !!
هر ۱۴ روز تیم حقوق شما رو پرداخت می کنه . با این پول شما می توانید انواع  upgrade  ها را برای خودتون خریداری کنین . همچنین با این پول می توانید انواع  Signature هارو بخرین مانند (  Kobe’s jumper, Jordan’s dunk package, etc.) ) . همچنین می توانید برای بالا بردن شهرت خودتون  در باشگاه های بسکتبال محلی حضور یابید و با هواداران بیشتر وقت صرف کنید!!! کلا خیلی کار ها میشه کرد که برای آینده حرفه ایتون هم بسیار مهمه , پس سعی کنین قراردادی ببندید که تا آخرین تومنش بتونین ازش استفاده ببرین
خوب پول هم که به جیب زدیم و پیشرفت هم کردیم ولی حالا هدف این کارا چیه ؟ آیا واقعا تمومه ؟ آیا مد  My Player  فقط اینه که یه بازیکن بسازی و باهاش بازی کنی …!!!
امسال کمپانی  2k برای جذاب تر شدن بازی  “ Hall of the fame “  نیز در بازی قرار داده . جایی که  می توانید نام تمام اسطوره های  NBA  را در اون پیدا کنید  . البته فکر نکنید برای رسیدن به این افتخار راه آسونی در پیش رو دارید . شما در طول دوران بازیتون , با توجه به سبک و پست بازیتون ۱۵ تا هدف دارید   که برای ورود به  Hall of the fame  باید ۱۰ تاب اونها رو انجام بدید . مثلا این اهداف شامل  MVP  شدن یا کسب ۲۰٫۰۰۰ هزار امتیاز  می باشد که با انجام هر کدوم , به مراسم با شکوه نام بردن اسمتون در  Hall of the Fame  می رسید
هنوز تموم نشده . فکر نکنید که یه مراسم معمولی براتون می گیرند بلکه شما باید بر روی سن برای تمامی مردم آمریکا سخنرانی کنید . می تونید از والدین ,دوستان و هم تیمی هایتان تشکر کنید یا از ویژه گی های فردی خودتون برای حاظرین بگید یا می توانید از هواداران برای تمامی حمایت هاشان در دوران حرفه ایتان قدر دانی کنید  . تمامی مواردی که در این سخنرانی می گویید همه با توجه به حالات و رفتار های شما در دوران حرفه ایتان می باشد
به هر حال شما آزادید تا انچه را که صلاح می دونید در آنجا به سخن بیاورید چون این قراره که آخرین باشه
خوب ما حالا آنقدر از این بازی تعریف می کنیم شاید با خودتون بگید که .. ما وقت نمی کنیم بشینیم هر فصل و تک تک بازی هارو بازی کنیم !!!
اصلا نگران نباشید چون کمپانی  2Kحالتی را به نام " Play Next Key Game “  در بازی قرار داده که این امکان را به گیمر می دهد تا فقط بازی های مهم را انجام دهد . بازی های از قبیل مصاف های رو در رو یا بازی هایی که در سرنوشت  play-off  تاثیر دارند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Pentium IV 2 GHz or equivalent
1 GB of RAM
256 MB video card with Pixel Shader 2.0
The latest version of DirectX 9.0c
Microsoft Windows XP Service Pack 2
5,3 GB free hard disk space and at least 1 GB of free space to store

 

سیستم پیشنهادی:

Pentium IV 2,4 GHz or equivalent
1,5 GB RAM
256 MB video card with Pixel Shader 2.0
Microsoft Windows Vista Service Pack 1
5,3 GB free hard disk space and at least 1 GB of free space to store

 

source دانلود بازی NBA 2K12 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack  را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این دموی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی NBA 2K12 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۵ آذر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی NBA 2K12 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.