تیم برتر سال 2010 از دید پردیس گیم
 
بازی های رایانه ای AA77

در سال 2010 بازی های بسیاری عرضه شدند كه زوج ها و تیم های زیادی در آن ها به مبارزه با دشمنان مشغول بودند. تصمیم گرفتیم 10 تیم برتر سال را از دید خود بررسی كنیم.


 LEGO Harry Potter


نام تیم: اسم خاصی ندارند، می توان گفت: "بر و بچه های زرنگ هاگوارد"


اعضای تیم: هری پاتر (Harry Potter)، هرماینی گرنجر (Hermione Granger)، ران ویزلی (Ron Weasley)


خصوصیات منحصر به فرد:


از اصلی ترین خصلت های این گروه و در حقیقت كلیدی پیروزی آن ها بر موانع، می توان به وفاداری آن ها اشاره كرد. البته در دنیای Harry Potter افراد وفادار و تاثیرگذار زیادی وجود داشتند كه باعث پیشروی هری و دو دوستش می شدند. اما اصلی ترین نكته ای كه آن ها را تا انتهای سفر زنده نگه داشته، همین وفاداری و اعتماد هر كدام به هم است. در LEGO Harry Potter هم شما باید با دوستان خود همكاری ویژه ای داشته باشید تا بازی را پیش ببرید.

Enslaved: Odyssey to the West


نام تیم: اسم خاصی ندارند


اعضای تیم: تریپ (Trip)، مانكی (Monkey)، پیگسی (Pigsy)


خصوصیات منحصر به فرد:


از اصلی ترین خصلت های این گروه، می توان به عشق اشاره كرد. عشق و دلسوزی كه بین تریپ و مانكی وجود دارد، باعث شده آن ها هر كاری برای نجات همدیگر و در اصل استوار كردن یك رابطه عاشقانه انجام بدهند. تنها ماندن در مقابل دشمنان گوناگون در دنیایی زیبا، اما تخریب شده موانع خطرناكی بر سر راه آن ها گذاشته، ولی این دو با همكاری متقابل توانسته اند خیلی خوب پیشروی كنند. در ادامه پیگسی هم به آن ها اضافه می شود كه تیرانداز خوبی هم هست. در اصل پیگسی هم تریپ را دوست دارد و در ادامه بازی خواهیم دید که چطور خود را فدای تیم می كند.

Transformers: War for Cybertron


نام تیم: Decepticon


اعضای تیم: مگاترون (Megatron)، ساندویو (Sound Wave)، استاراسكریم (Starscream)، بریكید (Barricade)، اسكای وارپ (Sky Warp)


خصوصیات منحصر به فرد:


دلیلی كه Deceptionها را به جای Autobotها گذاشتم، این است كه در حقیقت این گروه یك خصوصیت منحصر به فرد جالب دارد كه دلیل موفقیت آن ها است. این خصلت نفرت اعضای تیم از هم است. Decepticonها اصلا برای هم اهمیت قائل نیستند و سعی دارند همیشه زیرآب هم دیگر را بزنند و خود را برتر از دیگری نشان دهند، این موضوع باعث شده هر كدام از اعضای این گروه نهایت تلاش خود را بكند تا از دیگری سبقت بگیرد و نتیجه به صورت غیر ارادی، پیشروی گروه آن ها است. آن ها به هم فحش می دهند و همدیگر را مسخره می كنند و در اصل این بد بودنشان كمك شایانی به موفقیتشان كرده است!

Mafia II


نام تیم: مافیا


اعضای تیم: ویتو اسکالتا (Vito Scaletta)، جو باربارو (Joe Barbaro)، هنری توماسینو (Henry Tommasino)


خصوصیات منحصر به فرد:


در نسخه دوم از بازی مافیا این سه نفر یك گروه كوچك برای خود تشكیل می دهند و انواع و اقسام خلاف ها (از مشروب فروشی گرفته تا آدم كشی و دلالی) را در سطح شهر انجام می دهند. دوستی طولانی مدت ویتو و جو در كنار یك ذهن قوی مثل هنری این سه مرد را تقریبا شكست ناپذیر كرده بود. هر چند در نهایت، گروه آن ها شكست خورد و حتی هنری هم جاسوس از آب در آمد، ولی در زمانی كه آن ها یك گروه خلافكاری بودند، كارها و خطرهای زیادی را در كنار هم انجام دادند.

Mass Effect 2


نام تیم: اسم خاصی ندارند


اعضای تیم: فرمانده شپرد (Captain Shepard)، ژوكر (Joker)، جیكوب (Jacob)، میراندا (Miranda)


خصوصیات منحصر به فرد:


اگر چه در ME2 می توانید هر شخصیتی كه دوست داشتید را جایگزین دیگری كنید، ولی تیم اصلی را شپرد، ژوكر، جیكوب و میراندا تشكیل می دهند. فرمانده شپرد با درایت و قدرت، رهبری آن ها را بر عهده دارد و ژوكر هم كه یك نابغه كامپیوتر است، راه را به آن ها نشان داده و جیكوب و میراندا هم هر كدام مبارزان شایسته ای هستند كه در كهكشان ها به جنگ بزرگی با دشمنان می روند. از خصلت های آن ها، جدی بودن در كارشان و امیدوار بودن به همه چیز است. در حقیقت امید و شایستگی فرمانده شپرد علت اصلی پیروزی آن ها در میدان نبرد است.

Halo: Reach


نام تیم: Noble Squad


اعضای تیم: نوبل 1 (Noble 1)، نوبل 2 (Noble 2)، نوبل 3 (Noble 3)، نوبل 4 (Noble 4)، نوبل 5 (Noble 5)، نوبل 6 (Noble 6)


خصوصیات منحصر به فرد:


جوخه نوبل تشكیل شده از مردان و زنانی است كه وظیفه و نبرد برای ارزش های خود را در ورای هر چیزی حتی فراتر از جان خود می بینند. آن ها برای دولت و ارزش هایی كه در زندگی دارند، می جنگند و امید دارند كه بشریت را نجات دهند. وفادار بودن به فرمانده هان و ارتش خود در كنار خصوصیات بارز آن ها كه هر كدام را همانند یك اسپارتان كرده، باعث شده هیچ اتحادی نتواند در مقابل آن ها ایستادگی كند. فداكاری و دلیری از نكات بارز آن ها است.

Assassin's Creed: Brotherhood


نام تیم: Assassins Brotherhood


اعضای تیم: بسیار زیاد


خصوصیات منحصر به فرد:


از خصلت های برتری این فرقه، می توان به زیاد بودنشان اشاره كرد. آن ها در سرتاسر شهر هستند و همیشه گوش به فرمان رهبر خود، اتزیو آدیتوره (Ezio Auditore) ایستاده اند. باور داشتن به كیش خود باعث شد آن ها در هر مبارزه ای آماده كشته شدن در راه ارزش های خود باشند. مسلط بودن به فنون پاركور و شمشیر زنی باعث شده برتری خاصی نسبت به دشمن خود داشته باشند و مخفی بودن هم می تواند یكی از دلایل پیروزی آن ها در مبارزه با Templarها باشد.

Splinter Cell: Conviction


نام تیم: Deniable Ops


اعضای تیم: آرچر (Archer)، كسترل (kestrel)


خصوصیات منحصر به فرد:


تصور كنید دو سم فیشر (Sam Fisher) را كنار هم قرار داده اید و از طرف دولت هم آن ها را پشتیبانی كرده و اجازه كشتن هر كسی را هم به آن ها بدهید. تصور كنید یكی از آنها آمریكایی و دیگری یك روس باشد. چنین تیم مرگباری در بخش Co-Op بازی Splinter Cell: Conviction وجود داشت و همانطور كه از نامشان پیدا است، نیروهایی مخفی هستند كه هر كسی را می توانند از سر راه بردارند. آن ها بسیار خشن و همانند ارواح ساكت هستند و وقتی وارد یك محوطه می  شوند، پس از مدت كوتاهی آنجا را بدون اینکه کسی متوجه شود به خون آغشته می كنند.

Kane & Lynch 2: Dog Days


نام تیم: اسم خاصی ندارند


اعضای تیم: كین (Kane) و لینچ (Lynch)


خصوصیات منحصر به فرد:


بزرگترین خصلت آن ها روانی بودنشان است. كین یك آدم كش است كه خانواده خود را از دست داده و لینچ هم یك بیمار روانی است كه در شانگهای نامزدش را دزدیده اند. آن ها همیشه برای خود دردسر درست می كنند و با روشی وحشیانه هر موجودی را كه سر راهشان قرار بگیرد (از پلیس گرفته تا مافیا)، از بین می برند. آن ها هیچ همكاری تیمی ندارند و فقط كنار هم شلیك می كنند! در نسخه دوم، اوج تخریب این گروه را می توانید مشاهده كنید كه طی چند روز كل شهر عظیم شانگهای را به خاك و خون می كشند. اتوبان های بسته شده، برج های ریخته شده، هلیكوپترهای سقوط كرده و هزاران هزار ماشین و پلیس نابود شده، از دسته گل های این دو انسان دوست داشتنی هستند!!

Battlefield: Bad Company 2


نام تیم: Bad Company 2


اعضای تیم: پرستون مارلو (Preston Marlowe)، ترنس سوئیتواتر (Terrance "Sweets" Sweetwater)، جورج هاگارد جونیور (George "Hags" Haggard Junior)، ساموئل ردفورد (Samuel "Sarge" Redford)


خصوصیات منحصر به فرد:


آن ها نمونه یك تیم واقعی نظامی هستند. تمام حركات و پیشروی آن ها بر مبنای تاكتیك های نظامی است و با سربازهای ویژه خود تیمی مرگبار تشكیل داده اند. بامزه ترین تیمی كه تا به حال در دنیای بازی ها دیده ام این گروه Bad هستند. آن ها تحت فرمان كسی نیستند و خودشان فرمانده و اجرا كننده هستند. از آن جایی كه محیط جنگ، هر سربازی را تا مرز جنون می برد، آن ها سعی می كنند با شوخی و بازی، مثل سنگ، كاغذ، قیچی و شرط بندی روی همه چیز، زشتی جنگ را فراموش كنند. اسلحه های مخرب و رفاقت جدی آن ها تیم Bad را نه تنها به جوخه ای شكست ناپذیر تبدیل كرده، بلكه خیلی هم دوست داشتنی آن ها را جلوه می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
17 دی 1389برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.