بازی های رایانه ای AA77

 

Challenges

برای ورود به این بخش پس از زدن دکمه Start کافی است بر روی Journal بروید و سپس وارد این بخش شوید. این بخش که شامل کارهایی است که در طول بازی باید انجام دهید. شما پس از انجام هر کار یک پاداش را دریافت می کنید. در این قسمت شاهد 4 رقابت خواهید بود که هر بخش برای خود 10، Rank دارد و با ارتقا دادن آن باید کار مشابه را در منطقه ای دیگر انجام دهید. این کارها مانند جمع کردن نوعی گل وحشی، تیراندازی به پرندگان در حال پرواز و کارهایی از این دست می باشند که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.
Survivalist
برای این Challenge شما باید در هر Rank، 6 نوع گل یکسان را پیدا کنید. این گل ها که در یک منطقه مشخص وجود دارند، باید جمع آوری شوند. این گل ها زمانی که در حین اسب سواری یا راه رفتن در منطقه ای هستید، در صورت عبور از نزدیکی آنها در نقشه نمایان می شوند و در صورت فاصله گرفتن از آن ها ناپدید می شوند. شکل آن ها بر روی نقشه یک گیاه که دارای سه برگ است می باشد و با نام Plant شناخته می شود.

Rank 1: باید نوعی گل وحشی که سفید رنگ است را در دور تا دور Armadillo پیدا کنید. می توانید به کمک عکس محل تقریبی تعداد زیادی از این گل ها را مشاهده کنید.
photo
Rank 2: باید شش گل صحرایی را در داخل و اطراف Gaptooth Ridge پیدا کنید. می توانید به کمک عکس محل تقریبی تعداد زیادی از این گل ها را پیدا کنید.
photo
Rank 3: باید 4 گل Red Sage را در محیط اطراف Rio Bravo پیدا کنید و بچینید. می توانید به کمک عکس محل تقریبی تعداد زیادی از این گل ها را مشاهده کنید.
photo
Rank 4: در این بخش باید 8 گل Prickly Pear را پیدا کنید. برای یافتن آن ها به سمت Punta Orgullo بروید و آن ها را پیدا کنید. می توانید به کمک عکس محل تقریبی تعداد زیادی از این گل ها را پیدا کنید.
photo
Rank 5: برای اتمام این بخش از این رقابت باید به سمت Perdido بروید و در آن جا گل ها Blue Curls را جمع آوری کنید. می توانید به کمک عکس محل تقریبی تعداد زیادی از این گل ها را مشاهده کنید.
photo
Rank 6: در این مرحله به Diez Coronas بروید و در آن جا از میان گیاهان فراوان 8 گل با نام Butterfly Weed را پیدا کرده و بچینید. می توانید به کمک عکس محل تقریبی تعداد زیادی از این گل ها را پیدا کنید.
photo
Rank 7: در این بخش به اطراف Tall Trees بروید و در آن جا گیاهانی نسبتا بلند را با نام Hummingbird Sage پیدا کنید. برای اتمام این بخش چیدن 10 گل کافی است. می توانید به کمک عکس محل تقریبی تعداد زیادی از این گل ها را مشاهده کنید.
photo
Rank 8: حال در ادامه روند ذکر شده کافی است 12 گل با نام Prairie Poppies را در محیط اطراف Great Plains پیدا کرده و برای خود جمع کنید. می توانید به کمک عکس محل تقریبی تعداد زیادی از این گل ها را پیدا کنید.
photo
Rank 9: برای نزدیک تر شدن به انتهای کار کافی است 15 بوته از Golden Currants را در نواحی اطراف Great Plains جمع آوری کنید تا وارد بخش بعدی شوید. می توانید به کمک عکس محل تقریبی تعداد زیادی از این گل ها را مشاهده کنید.
photo
Rank 10: برای تمام کردن این رقابت می توانید 10 عدد از Violet Snowdrops را جمع آوری کنید. برای پیدا کردن آن ها به محلی در نزدیکی Tall Trees بروید تا آن ها را در آن جا پیدا کنید. می توانید به کمک عکس محل تقریبی تعداد زیادی از این گل ها را پیدا کنید.
photo
Sharpshooter
 

در این Challenge باید کارهای مختلفی را انجام دهید که تمامی آن ها مربوط به کشتن حیوانات مختلف می شود. هر یک از کارهای لازمه را به صورت جداگانه و در یک پاراگراف توضیح خواهیم داد.



Rank 1: در اولین قسمت باید 5 پرنده که در حال پرواز هستند را با تیر بکشید. برای این کار کافی است هرگاه در آسمان پرنده ای را مشاهده کردید به او تیراندازی کنید. در صورت کامل کردن این قسمت پاداش شما این است که به نام Legend of the West شناخته می شوید.



Rank 2: وظیفه شما کشتن 5 خرگوش است. کار راحتی است و تنها مشکل شما در این مسیر سریع بودن خرگوش ها و کمیاب بودن آن ها است. سعی کنید همیشه در طول روز از جاده اصلی حرکت کنید تا آن ها را مشاهده کنید.



Rank 3: در این بخش باید 5 کایوت را قبل از این که صدمه ای به شما برسانند نابود کنید. تنها نکته مثبت این قسمت گروهی بودن کایوت ها است. یعنی با پیدا کردن حداکثر 2 گروه از آن ها می توانید این بخش را به پایان برسانید.



Rank 4: وظیف ای که در این بخش بر عهده دارید نابود کردن 5 پرنده از روی قطاری در حال حرکت است. برای این کار می توانید به ایستگاه قطار بروید و به بالای یکی از واگن ها بروید. سپس وقتی قطار به حرکت در آمد 5 پرنده ای از صدها پرنده در سر راه خود را با تیراندازی نابود کنید.



Rank 5: در این بخش کار نسبتا راحتی را پیش رو دارید و بسته به شانس شما در هر نقطه ای از نقشه امکان پذیر می باشد. کافی است دو جانور وحشی را در یک قسمت از نقشه مشاهده کنید و آن ها را با قابلیت Dead Eye از میان بردارید. برای راحتی کار خود می توانید به کشتن یک پرنده و یک گرگ اقدام کنید زیرا در نقشه به وفور یافت می شوند.



Rank 6: یک کار راحت دیگر پیش روی شما قرار دارد. باید کلاه دو شخص را از سر آن ها جدا کنید. بهترین روشی که می شود این کار را انجام داد در کمپ های میان راه و در شب هنگام و یا در حمله هایی که به گروه های خلاف کار می کنید. این کار برای جلوگیری از تحت تعقیب قرار گرفتن شما می باشد. همچنین به خاطر بسپارید که می توانید از Dead Eye برای راحتی کار نیز استفاده کنید.



Rank 7: در این بخش باید سه خرس را تنها با یک شلیک و هدشات کردن آن ها بکشید. برای یافتن این موجودات خطرناک به بخشی به نام Tall Tree که در نزدیکی West Elizabeth واقع شده است بروید. سعی کنید قوی ترین Rifle خود را انتخاب کنید. به راحتی می توانید به استفاده از آرام کردن صحنه او را هدشات کنید.



Rank 8: برای اتمام این بخش کار سختی را پیش رو خواهید داشت. باید دو شخص مختلف را با تیراندازی به کلاه آن ها و تفنگ آن ها خلع سلاح کنید. البته لازم نیست که در یک زمان هر دو نفر را با این کار خلع سلاح کنید. می توانید در دو بخش این کار را انجام دهید. مانند مراحل قبل می توانید از Dead Eye نیز استفاده کنید.



Rank 9: در این مرحله به پایان کار نزدیک می شوید و کارها سخت تر می شود. باید 6 حیوان وحشی را با استفاده از یک خشاب تفنگ خود نابود کنید. بهترین راه استفاده از Rifle است که دارای 7 تیر می باشد. سپس به منطقه ای بروید که در آن موجودات زیادی وجود دارند. مانند گله ای از گرگ ها یا دسته ای از پرندگان در هوا. پس از این کار بدون این که خشاب یا سلاح خود را در میانه راه عوض کنید؛ شش موجود را نابود کنید تا وارد بخش بعدی شوید.



Rank 10: در این بخش باید 6 دشمن خود را با استفاده از یک خشاب خلع سلاح کنید. کار بسیار سخت را پیش رو خواهید داشت. سعی کنید این کار را در مکانی شلوغ انجام دهید. توصیه می کنم به Bar بروید و در آن جا سلاح خود را در آورده تا باعث شوید بقیه حاضران نیز این کار را انجام دهند. سپس با استفاده از Dead Eye به سرعت 6 دست و سلاح را هدف بگیرید و آن ها را خلع سلاح کنید. دقت کنید که از سلاحی که بیش از 6 گلوله در آن جای می گیرد استفاده کنید.




برای ورود به این بخش پس از زدن دکمه Start کافی است بر روی Journal بروید و سپس وارد این بخش شوید. این بخش که شامل کارهایی است که در طول بازی باید انجام دهید. شما پس از انجام هر کار یک پاداش را دریافت می کنید. در این قسمت شاهد 4 رقابت خواهید بود که هر بخش برای خود 10، Rank دارد و با ارتقا دادن آن باید کار مشابه را در منطقه ای دیگر انجام دهید. این کارها مانند جمع کردن نوعی گل وحشی، تیراندازی به پرندگان در حال پرواز و کارهایی از این دست می باشند که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.
Treasure Hunter
در این رقابت شما باید با استفاده از نقشه هایی که به دست می آورید، مکان تمامی گنج های بازی را پیدا کنید. این گنج ها بسیار نفیس هستند و باعث ثروتمندتر شدن شما در بازی می شوند. برای راحت شدن کار شما خوانندگان عزیز در این بخش عکس های بیشتری را قرار می دهیم و توضیحات کمتری را ارائه می کنیم. قبل شروع کار توضیحی را باید ارائه دهم و آن هم نحوه مشاهده کردن نقشه های گنج پیدا شده توسط جان در طول بازی می باشد. برای این کار می توانید با زدن دکمه Back و یا Select و رفتن به منوی Kit می توانید نقشه های گنجی که تا به حال پیدا کرده اید را مشاهده کنید. در هر Rank به ذکر جزییات ریزی از نقش می پردازیم تا متوجه شوید که کدام نقشه مد نظر ما است.

Rank 1: در این بخش تنها کاری که باید انجام دهید گشتن در بازی است و پیدا کردن یکی از جویندگان گنج می باشد. آن ها معمولا به همراه گاری های خود در اطرف شهر ها و نقاط دور دست هستند و توسط راهزنان به آن ها حمله شده است. با نجات دادن و یا کشتن آن ها می توانید اولین نقشه گنج را به دست آورید و این بخش را تمام کنید.
http://img105.herosh.com/2010/11/03/620673830.jpg
Rank 2: اولین نقشه ای که به دست آورده اید در آن دو عدد را مشاهده می کنید که به نظر فارسی می آیند. 10 و 110 علامت های داخل نقشه هستند. برای پیدا کردن آن به شمال شرقی Armadillo بروید و با توجه به عکس قرار داده شده گنج و نقشه بعدی را پیدا کنید. پاداشی که برای انجام این کار در نظر گرفته شده است یک شمش طلا، محبوبیت 50+ و یافتن نقشه دوم می باشد.



http://img104.herosh.com/2010/11/03/665806120.jpg
Rank 3: در دومین نقشه دو فلش و نوشته ای در پایین سمت چپ نقشه مشاهده می کنید. برای یافتن محل مورد نظر به جنوب شهر Armadillo و به Rio Bravo بروید. حال با توجه به عکس قرار داده شده محل آن را پیدا کنید. جوایزی که برای شما در نظر گرفته شده است شامل طلای جکسون، محبوبیت 50+ و پیدا کردن نقشه سوم می باشد.
http://img105.herosh.com/2010/11/03/752213598.jpg
Rank 4: سومین نقشه سه عکس جدا از یکدیگر را به تصویر می کشد. کار سختی را پیش رو نخواهید داشت. کافی است به سمت شهر ارواح که در نزدیکی Tumbleweed واقع شده است بروید و با عکسی که برای شما قرار داده ایم محل مورد نظر را پیدا کنید و گنج را برای خود به دست آورید. پاداشی که برای شما در نظر گرفته شده است طلای کالهان، محبوبیت 50+ و پیدا کردن نقشی بعدی می باشد که از آن برای رسیدن به محل بعدی استفاده می کنید.
http://img104.herosh.com/2010/11/03/957725171.jpg
Rank 5: در این نقشه جمجمه یک حیوان را به همراه یک درخت مشاهده می کنید. برای یافتن گنج بهتر است مسیر خود را به سوی مکزیک ادامه دهید و در آنجا به شمال شهر Chuparosa بروید. حال محل دقیق گنج را با مشاهده کردن عکس پیدا کرده و آن را از دل خاک بیرون کشیده و به تصرف خود در آورید. جوایز شما در این بخش استفاده رایگان از درشکه های بین شهری واقع در بازی، پیدا کردن طلای تابمن، محبوبیت 50+ و پیدا کردن نقشه ششم خود جهت به دست آوردن گنج بعدی که در مکانی دیگر نهفته است.
http://img105.herosh.com/2010/11/03/974390811.jpg
Rank 6: نقشه ای که در دستان شما قرار دارد سه سری تخته سنگ که بر روی یکدیگر قرار دارند را نشان می دهد. برای پیدا کردن این گنجینه لازم است در مکزیک بمانید و به نزدیکی خانه ای که در شهر Puerto Cuchillo خریداری کرده اید بروید. حال به کمک نقشه محل گنج را مشاهده کرده و به آن جا بروید. پاداشی که در انتظار شما می باشد شامل طلای براون، محبوبیت 50+ و یافتن محل گنج بعدی و نقشه آن می باشد.
http://img104.herosh.com/2010/11/03/137940524.jpg
Rank 7: در این نقشه دایره ای خط چین را در پایین سمت راست و دایره ای کامل را در بالا سمت چپ مشاهده می کنید. برای یافتن منطقه بعدی به سمت جنوب شهر Chuparosa و داخل منطقه Ojo del Diablo بروید. سپس مانند همیشه به کمک عکسی که مشاهده می کنید محل دقیق گنج را پیدا کنید تا جوایزی ارزنده که شامل طلای داگلاس، محبوبیت 50+ و نقشه بعدی می باشد، تقدیم شما شود.
http://img104.herosh.com/2010/11/03/296063632.jpg
Rank 8: این نقشه شامل سه عکس متفاوت از یکدیگر می شود و به نوعی یکی از پیچیده ترین نقشه های بازی می باشد زیرا باید به چند مکان بروید. برای رسیدن به مناطقی که گفته می شود از عکس قرار داده شده کمک بگیرید. ابتدا به منطقه شماره I واقع در نقشه بروید تا یک تخته سنگ قارچ مانند را مشاهده کنید(شبیه قارچ اتمی بعد از انفجار بمب اتمی است). به سمت آن بروید. سپس به سوی قسمت دوم که با II به نمایش در آمده است بروید تا به یک لبه برسید. به جنوب غربی خود نگاه کنید تا شکلی از تپه ها که در دومین قسمت این نقشه گنج مشاهده کرده اید را ببینید. به سمت آن بروید و مسیر را از لبه ادامه دهید تا زمانی که به نقطه مشخص شده با III برسید. حال گنج در مقابل شما و زیر توده از خاک است. آن را در آورید. پاداش شما برای پیدا کردن آن طلای گاریسون، محبوبیت 50+ و یافتن نقشه بعدی می باشد.
http://img105.herosh.com/2010/11/03/875898542.jpg
Rank 9: در این نقشه بار دیگر یک درخت را به همراه اعداد 10 و 110 مشاهده می کنید. برای یافتن محل اختفای گنج به سوی شرق Beecher's Hope رفته و در آن جا با توجه به عکس نشان داده شده نقشه گنج را پیدا کنید. پس از یافتن این گنج جوایز طلای پیکتس، محبوبیت 50+ و آخرین نقشه را پیدا خواهید کرد.
http://img104.herosh.com/2010/11/03/997172006.jpg
Rank 10: در آخرین نقشه دو کوه را مشاهده می کنید که کوه بالایی دارای درخت های فراوان می باشد. برای یافتن این گنج باید به نقطه مشخص شده در عکس بروید. این محل در شمال منطقه Tall Trees واقع شده است و برای رسیدن به آن باید از لبه ها بالا بروید. زمانی که به این منطقه رسیدید کافی است گنج را در داخل غاری پیدا کنید که میان سنگ ها دفن شده است. در این بخش پاداش شما شامل طلای استون والز، محبوبیت 150+، خورجین مخصوص حمل گنج و به دست آوردن لقب Legendary Treasure Hunter می باشد.
Master Hunter
photo
در این رقابت شما باید کارهای مختلفی که مربوط به شکار است انجام دهید. تمامی آن ها مربوط به کشتن حیوانات و استفاده از پوست و اندام داخلی آن ها می شود. برای پیدا کردن هر یک از حیوانات خواسته شده کافی است Map را باز کنید و محل آن ها را استفاده از اشکال آن ها که مشخص شده است پیدا کنید.

Rank 1: در این قسمت شما باید 5 کایوت را با تیر از پای در آورید و سپس از پوست آن ها استفاده کنید تا این بخش به پایان برسد. می توانید این کار را همزمان با Rank 3 رقابت Sharpshooter انجام دهید.

Rank 2: در این بخش شما باید 5 آهو را بکشید و سپس پوست خام آن ها را کنده و جمع آوری کنید. این موجودات در تمامی کوهستان های هر دو سرزمین وجود دارند.

Rank 3: هر چه جلوتر می رویم کار سخت تر میشود. شما باید 5 گرگ را با استفاده از چاقوی خود بکشید و سپس پوست آن ها را برای خود جمع آوری کنید.

Rank 4: این بخش کمی طولانی و پیچیده است. شما باید 5 گوزن نر را شکار کنید. این موجودات فوق العاده کمیاب هستند و به سختی یافت می شوند. برای پیدا کردن آن ها می توانید به Tall Tree و یا New Austin بروید. همچنین در ادامه 3 گورکن را نیز باید پیدا کنید. برای یافتن آن ها کافی است زمانی که در جاده های اصلی در حال حرکت هستید به کنار جاده ها توجه کنید تا آن ها را پیدا کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که هر 8 موجود را باید با چاقو پوست بکنید.

Rank 5: در این بخش باید 2 گربه وحشی را شکار کنید. برای کشتن آن ها کافی است با استفاده از نقشه ای که در ابتدای این Challenge قرار گرفته است محل آن ها را پیدا کرده و تنها با استفاده از چاقو آن ها را شکار کنید. برای راحت تر شدن کار خود می توانید یک یا دو بار به بدن این موجودات تیر بزنید تا کار شما راحت تر شود.

Rank 6: در این بخش راهی طولانی را پشت سر خواهید گذاشت. شما باید از هر کدام از موجودات زیر 5 عدد را پیدا کرده و شکار کنید. سپس پوست تمامی آن ها را بریده و جمع آوری کنید. راکون ها و روباه ها را می توانید در قسمت های از منطقه وسیع Tall Tree پیدا کنید. برای یافتن راسوها نیز می توانید به اطرف منطقه Rio Bravo بروید و آنجا را جست و جو کنید.

Rank 7: در این بخش باید 5 گوزن و 5 بز کوهی را شکار کنید و پوست و گوشت آن ها را جمع آوری کنید. برای یافتن آن ها کافی است به نزدیکی بخش غربی Tall Tree بروید. منطقه ای دیگر که می توانید بزهای کوهی را در آن پیدا کنید جنوب مکزیک و Rocky Ledge نیز پیدا کنید.

Rank 8: برای اتمام این بخش باید یک خرس را با ضربه چاقو از پای در آورید. برای این کار می توانید به مناطقی که قبلا ذکر شده است بروید و در آن جا این موجود را پیدا کنید. سپس با استفاده از سلاح خود به او تیراندازی کنید. زمانی که او به شدت زخمی می شود از دست شما فرار خواهد کرد. در این زمان با چاقوی خود به سمت او بروید و او را کشته و پوستش را جمع آوری کنید.

Rank 9: در این بخش باید منطقه ای با نام Ojo Del Diablo را که در جنوب غربی Perdido واقع در مکزیک می باشد را جست وجو کنید. در این منطقه به دنبال Khan که یک پلنگ افسانه ای است بگردید. اگر او را پیدا نکردید از طعمه های خود برای به دام انداختن او استفاده کنید. برای کشتن او حتما بر روی اسب خود قرار بگیرید و با دیدن او از Dead Eye استفاده کنید. پوست او را پس از کشتن کنده و نزد خود نگاه دارید.

Rank 10: یک شکار عالی را پیش رو خواهید داشت. برای اتمام این بخش باید 3 موجود افسانه ای را در سه بخش متفاوت از این سرزمین جست و جو کرده و شکار کنید. این موجودات به ترتیب عبارتند از یک گرگ افسانه ای با نام Lobo، یک گوزن نر افسانه ای با نام Gordo و آخرین آن ها خرسی درنده خو و افسانه ای با نام Brumas می باشد. برای یافتن آن ها به ترتیب سرزمین های Aurora Basin، Stillwater Creek و Nekoti Rock را جست و جو کنید که همگی آن ها در سمت غرب و جنوب منطقه Great Plains واقع شده اند. برای تمام کردن کار آنها کافی است که مانند پلنگ افسانه ای خود که در مرحله قبل شکار کرده اید، آن ها را نیز اسیر خود کنید تا این بخش به پایان برسد.


Entertainments & Cheat Code

Entertainments
 
در این قسمت می خواهم که شما علاقمندان به Red Dead: Redemption را با سرگرمی ها و بازی های کوچکی که در این نسخه قرار گرفته است آشنا کنیم و نحوه انجام هر بازی را به طور کامل و شفاف توضیح دهیم. همچنین در انتها کدهایی که جهت تقلب در بازی می توانید از آن ها استفاده کنید را نیز برای شما بازگو خواهیم کرد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما خوانندگان عزیز سایت بازیسنتر قرار بگیرد.

Poker: پوکر یکی از بازی های شناخته شده و جذاب در سطح دنیا می باشد. نوعی از پوکر که در بازی قرار گرفته است به نام Texas hold’em شناخته می شود. روند کار به این صورت است که دو ورق در دستان شما و 3 ورق بر روی زمین قرار دارد. اگر دست همه خوب باشد و کار ادامه پیدا کند دو ورق دیگر نیز بر روی زمین قرار می گیرد. در تمامی بازی های پوکر چند اصطلاح برای شروع به کار نیاز است که شما را با آن ها آشنا می کنیم. اصطلاحاتی که ذکر می شود از کمتری امتیاز به سمت بیشترین امتیاز طی می شود. 1- این بخش زمانی اتفاق می افتد که روی زمین و در دست بقیه افراد بازی هیچ چیزی درست نشده باشد. در این زمان کسی که بالاترین ورق را دارد برنده می شود. به عنوان مثال اگر روی زمین 2 باشد و در دست شما 7 و بقیه افراد 5 و 4 شما برنده این دست خواهید بود. 2- اصطلاح بعدی Pair می باشد. این قضیه زمانی اتفاق می افتد که شما در دست خود 2 کارد مشابه هم رو داشته باشید. به عنوان مثال دو تا 5 یا دو تا 7 داشته باشید. هر شخصی که عدد بزرگتری را در اختیار داشت برنده است. 3- بخش بعدی با نام Two Pair هست. دقیقا مانند مورد قبلی است با این تفاوت که در دست شما 4 ورق به صورت دو تایی مشابه یکدیگر هستند. مثلا در دست شما دو تا 5 و دو تا 10 وجود دارد. 4- اصطلاح بعدی Three of a Kind می باشد. این دست زمانی شکل می گیرد که شما 3 کار مشابه یکدیگر را داشته باشید. به عنوان مثال 3 تا 9 داشته باشید و دو ورق دیگر اهمیتی ندارد که چه باشد. در دست مشابه مانند همیشه کسی که عدد بزرگتری را در اختیار دارد برنده است. 5- Straight نام اصطلاح بعدی ما می باشد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که در دست شما هر 5 ورق پشت سر یکدیگر باشند و همچنین خال یا همان رنگ آنها مهم نیست و ترتیب آن ها مهم است. به عنوان مثال ورق های شما از 2 تا 6 پشت هم جور شده است. 6- Flush که نام اصطلاح بعدی ما است زمانی رخ می دهد که در دست شما تمامی ورق ها از یک خال باشند. به عنوان مثال همه آن ها دل باشند. ترتیب آن ها اهمیتی ندارد. 7- اصطلاح بعدی ما Full House می باشد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که در دست شما 3 ورق مشابه یکدگیر و 2 ورق دیگر مشابه هم باشند. به عنوان مثال دست شما به شکل 3 تا 9 و 2 تا 6 جور می شود که در این صورت این اصلاح رخ خواهد داد. 8- Four of a Kind زمانی رخ می دهد که 4 ورق مشابه یکدگیر را در اختیار داشته باشید. یعنی هر 4 ورق 10 در اختیار شما باشد. 9- بالاترین امتیاز بازی است که با دو نام Straight Flush ویا Royal Flush شناخته می شود. در این زمان شما باید 5 ورق از یک خال و پشت یکدیگر و به صورت پیاپی داشته باشید. به عنوان مثال از ورق 6 تا 10 خال دل را به ترتیب در اختیار داشته باشید. خوب قوانین بازی به اتمام رسید. در حین بازی شما دو ورق در اختیار دارید و 5 ورق را بر روی زمین مشاهده می کنید. باید یکی از حالت های بالا را به کمک تنها 3 ورق از روی زمین برای خود پیش آورید که بسته به شانس شما می باشد. زمانی که می خواهید به بازی ادامه دهید کافی است ابتدا یکی از coinهای خود را به وسط میز بیاندازید و سپس اگر دست خود را خوب دیدید که ادامه دهید؛ در غیر این صورت کناره گیری کنید.

Blackjack: اگر اهل بازی کردن با ورق باشید حتما تا به حال اسم 21 به گوش شما رسیده است. ما ایرانی ها این بازی رو به صورت دیگه ای انجام میدیم و در بازی مانند پوکر به شکل دیگر قرار گرفته است. قبل از شروع بازی دقت کنید که تنها نکته مهم مجموع کارت های شما، به همراه مجموع کارت های شخصی است که ورق ها را پخش می کند و اگر کسی دیگر در حال بازی بود کارت های او مهم نمی باشد. قوانین کلی بازی شامل جمع ورق های شما می باشد. از شماره 2 تا 10 که خود اعداد هستند؛ برای سرباز، ملکه(بی بی خودمون:دی) و شاه به ترتیب اعداد 12،11 و 13 را قرار می دهیم. ضمن این که Ace نیز 11 به حساب می آید. حال بسته به شانی که خواهید داشت اعداد متفاوت است. این بازی به میزان ریسک شما هم بستگی دارد. ممکن است جمع کارت ها عدد 18 باشد و یک کارت دیگر را بخواهید. قوانین کلی بازی این ها هستند. عبارات Stand به معنای باقی ماندن در مجموع عدد کارت های شما می باشد و Hit به معنا اضافه کردن یک کارت دیگر به دسته ورق های من است.

Horseshoes: پرتاب نعل اسب از قدیم بازی جذابی بوده است. شاید این بازی را در فیلم های قدیمی دیده باشید. میله ای آهنی در مقابل افراد قرار دارد که باید نعل اسب را به نزدیک ترین نقطه آن پرتاب کنند و اگر آن را به داخل میله گیر بدهند بیشترین امتیاز را به دست خواهند آورد. در این بخش تنها روند کار برای شما توضیح داده خواهد شد زیرا مانند بازی های دیگر قانون خاصی ندارد. در ابتدا پس از یک تمرین کوتاه باید مقداری که می خواهید را شرط ببنید. سپس می توانید به تماشای کار حریف خود بنشینید و یا آن را رد کنید. در ابتدای پرتاب خود اول LT یا L2 را نگاه دارید تا از داخل نعل اسب میله مقابل خود را مشاهده کنید. نعل اسب را جوری تنظیم کنید که میله مقابل در بین فضای خالی آن قرار بگیرد. پس از این کار با استفاده از آنالوگ راست خود به سادگی می توانید دست خود را به بالا و پایین حرکت دهید. سعی کنید این عمل را نسبتا آرام انجام دهید. قسمت قدرت سنج سمت چپ خود را مشاهده کنید. پس از دو یا سه بار تاب دادن دست خود زمانی فرار می رسد که رنگ سبز را در این قسمت مشاهده می کنید. زمانی که آن را مشاهده کردید برای آخرین بار دست خود را تاب داده و در انتهای بخش سبز نعل را رها کنید تا به نزدیکی میله برسد. این کار را آن قدر انجام دهید تا زمانی که یکی از دو نفر بیشترین امتیاز را که در بالا سمت راست صفحه به نمایش در می آید به دست آورد. دقت کنید اگر نعل خود را دقیقا در داخل میله پرتاب کنید 3 امتیاز دریافت خواهید کرد. مجموع امتیازات هر شخص نیز 11 می باشد ضمن اینکه باید فاصله امتیازی دو نفر بیش از 1 باشد.

Arm Wrestling: برای انجام این بازی ابتدا به Plain View بروید و در آن جا این بازی را پیدا کنید. مانند تمامی بازی های ابتدا شرط خود را مشخص کنید. نحوه انجام بازی بسیار راحت است. در سمت چپ خود یک نوار قدرت را مشاهده می کنید. با نگاه داشتن دکمه A در Xbox360 و یا دکمه X در PS3 می توانید این نوار را پر کنید. در ابتدا زمانی که شمارش معکوس شروع می شود دست خود را بر روی این دکمه نگاه دارید. پس از انجام این کار همان دکمه را به صورت پیاپی فشار دهید تا نوار سمت چپ شما خالی شود. سپس بار دیگر دکمه های ذکر شده را گرفته تا قدرت شما پر شود و در نهایت با تکرار این روند بر حریف خود چیره شوید.

Five Finger Fillet: بازی که در بعضی از شهرها (مخصوصا در مکزیک) به صورت دائمی پابرجا و موجود است. در این بازی ابتدا باید مقداری پول شرط ببندید تا بتوانید بازی را شروع کنید. سپس طرف مقابل را مشاهده می کنید که دست خود را بر روی میز قرار می دهد و چاقو را بین انگشتان خود می زند. اگر این کار را در Time مشخص و بدون انجام خطا انجام دهد دور اول را با موفقیت به پایان رسانده است. حال نوبت جان می شود. شما باید چاقو را بین انگشتان خود بزنید و در لحظه برخورد آن با میز دکمه مشخص شده که معمولا A و X می باشد را فشار دهید. این عمل را سعی کنید بدون خطا انجام دهید. در نهایت این Roundها آن قدر ادامه پیدا می کند تا شخصی که از مقدار خطای مورد نظر(معمولا 4 خطا است) بگذرد بازنده اعلام گردد.

Liar’s Dice: این بازی نیز بر پای رسیک بنا شده است و بلوف زدن در آن بسیار لذت بخش می باشد. اما مواظب باشید زیر اگر بلوفی بزنید که مشخص باشد ممکن است حریفان شما دست شما را رو کنند. معمولا سه نفره بازی ادامه می یابد. هر شخص یک استوانه و 5 تاس را در اختیار دارد. پس از تکان دادن آن ها بر روی میز و توقف آن تاس های خود را مشاهده کنید. در بالا سمت راست صفحه قسمتی وجود دارد که عدد تاس و تعداد آن را بیان می کنید. به عنوان مثال سه تاس با عدد 6 آمده است و می توانید آن بالا این را وارد کنید و یا در صورت تمایل بلوف بزنید و عددی بیشتر را وارد کنید. هر چه تعداد تاس های شما بیشتر باشد و آن عدد نیز بزرگتر باشد، شانس شما در پیروز شدن آن Round بیشتر می شود. در هر بخش کسی که بلوف او مشخص شده است و یا از همه کمتر امتیاز آورده یک تاس از تاس ها خود را کم می کند. این روند آن قدر ادامه پیدا می کند تا زمانی که دو نفر از بازیکنان تمامی تاس های خود را از دست بدهند و شخص آخر برنده شود.

Movie House: این سرگرمی در بعضی از شهرها موجود می باشد. در آن با پرداختن پول می توانید به تماشای فیلم هایی که برای شما پخش می شود، بنشینید. فیلم های متنوعی برای شما پخش خواهد شد که متاسفانه به علت سریع تر آماده شده این راهنما از مشاهده آن ها و توضیح دادن آن برای شما معذورم.
Cheat Code
خوب بخش سرگرمی ها به اتمام رسید و حال می خواهیم به قسمت کدهای تقلب بپردازیم. برای فعال کردن یکی این کدها ابتدای با زدن دکمه Start به منو اصلی بازی وارد شوید. سپس به داخل گزینه Option و پس از آن Cheat بروید و در آنجا کدهای زیر را وارد کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که این کدها مانع گرفتن Achievements و Trophies می شوند. همچنین قابلیت Save کردن بازی نیز از شما گرفته می شود. پس فقط برای تفریح می توانید از آن ها استفاده کنید.

Lewis and Clark: این نوشته را وارد کنید تا تمامی مناطق برای شما باز شود.
YOU GOT YOURSELF A FINE PAIR OF EYES
Invincibility: برای شکست ناپذیر شدن کافی است این جمله را وارد کنید.
HE GIVES STRENGTH TO THE WEAK
Infinite Dead Eye: برای Dead Eye نامحدود این نوشته را قرار دهید.
I DON’T UNDERSTAND IMNFINITY
Infinite Ammo: برای داشتن مهمات نامحدود کافی این جمله را بنویسید.
ABUNDANCE IS EVERYWHERE
Gun Set 2: این نوشته به شما قدرت حمل دو سلاح همزمان را می دهد.
I’M AN AMERICAN. I NEED GUNS
Decrease Bounty: کاهش دادن پول جهت پرداخت کردن کارهای خلافی که انجام داده اید.
THEY SELL SOULS CHEAP HERE
Diplomatic Immunity: برای حذف کردن تحت تعقیب بودن یا پرداخت پول بابت جرمی که مرتکب شده اید جمله زیر را وارد کنید.
I WISH I WORKED FOR UNCLE SAM
Money: برای به دست آوردن $500 کافی است این نوشته را قرار دهید.
THE ROOT OF ALL EVIL, WE THANK YOU
Horse: برای ظاهر کردن یک اسب این نوشته را وارد کنید.
BEASTS AND MAN TOGETHER
Infinite Horse Stamina: برای داشتن قدرت استقامت نامحدود برای اسب خود این گزینه مناسب است.
MAKE HAY WHILE THE SUN SHINES
Sharp Dressed Man: با این کار می توانید یکی از لباس های مخصوص بازی را باز کنید.
DON’T YOU LOOK FINE AND DANDY
Jack Attack: پس از زدن جمله مورد نظر جان به جک(پسر او) تبدیل می شود.
OH MY SON, MY BLESSED SON
Who?: با وارد کردن این کد می توانید شخصیتی ناشناخته شوید. آن را قرار دهید.
HUMILITY BEFORE THE LORD
Old School: برای فعال کردن رنگ قرمز و قهوه ای قدیمی کافی است این جمله را وارد کنید.
THE OLD WAYS IS THE BEST WAYS


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
11 دی 1389برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.