راهنمای قدم به قدم بازی RED DEAD REDEMPTION :stangers & outfits
 
بازی های رایانه ای AA77

 

 
در این صفحه به دو بحث مجزا از یکدیگر خواهیم پرداخت. ابتدا به افرادی در بازی تحت نام بیگانه ها می پردازیم. این افراد با علامت های سوالی در طول نقشه پخش شده اند و هر یک سرگذشت مخصوص به خود را خواهند داشت. به نوعی می توان آن ها را ماموریت های جانبی اصلی بازی بدانیم زیرا برای هر شخصیت باید 4 یا گاهی اوقات 5 کار مختلف انجام دهیم و آن ها را در نقاط مختلفی از شهرها و کشورها پیدا کنیم. در زیر به نام تمامی مراحل این شخصیت ها اشاره می شود.


Flower for a Lady
در امتداد جاده شرقی مزرعه MacFarlane، غریبه ای به نام Billy را پیدا می کنید. او در حال چیدن گل برای همسر خود می باشد و شما میتوانید به او پیشنهاد کمک دهید. برای درست کردن یک دسته گل کامل برای او، شما باید 3 عدد Wild Feverfew، 3 عدد Red Sage و 3 عدد Desert Sage را بچینید. شما می توانید از یک فروشگاه معمولی (General Store)، یک نقشه Survivalist بگیرید تا به شما در پیدا کردن این گل ها کمک کند. Wild Feverfew ها دور و بر مزرعه های Hennigan و MacFarlane پیدا می شوند، با نقشه آنجا را نگاه کنید. Desert Sage ها را نیز می توانید دور و بر Gaptooth Ridge پیدا کنید. Red Sage ها هم دور و بر Rio Bravo پیدا می شوند.
وقتی از هر کدام 3 تا پیدا کردید، به کلبه Billy بروید. کلبه او دقیقا شمال همان جای اولی که او را پیدا کردید واقع شده است (بالای نقشه را نگاه کنید). گل ها را به او بدهید تا این ماموریت تمام شود.


Let No Man Put Asunder
در جنوب شرقی Armadillo، یک پیرزن کوچک اندام را با نام Miss Horlick پیدا خواهید کرد که قبل از Coot's Chapel روی سنگ های خرابه ای نشسته است. او منتظر Peter است و از شما می خواهد تا به سالن Armadillo رفته و آن جا را بگردید. به آنجا رفته و از نوازنده موسیقی به نام Harling درباره Peter بپرسید. اما او به شما چیزی نمی گوید تا زمانی که به او 5 دلار بدهید یا در غیر اینصورت همسر او را قانع کنید تا پیش او برگردد. همسر او بیرون و در کنار کالسکه است. او درخواست شما را برای برگشتن پیش Harling رد می کند. شما 3 انتخاب دارید. می توانید دست و پای او را بسته و به زور پیش Harling ببرید، یا می توانید او را ترسانده و مجبورش کنید تا برگردد یا در نهایت پیش Harling برگردید و همان 5 دلار را به او بدهید. در نظر داشته باشید که اگر همسر او را با زور مجبور به برگشتن کنید (ترساندن یا با بستن دست و پا)100 Honor Point از دست می دهید. در هر صورت چه همسر او را برگردانید چه 5 دلار را به او بدهید Harling درباره Peter به شما می گوید. به گفته ی او Peter حدود 20 سال است که نیست. او به شما پیشنهاد می کند تا به Odd Fellows Rest رفته و آنجا را چک کنید. با استفاده از Map به آنجا رفته که در غربArmadillo واقع است و سنگ قبری که روی آن نام Peter نوشته شده است را پیدا کنید تا این ماموریت به پایان برسد.


Jenny's Faith
در شرق Ridgewood Farm شما دختری که در اول بازی (Opening) نشان می دهد را میبینید که روی زمین افتاده است. او فوق العاده مریض احوال است اما به شما اجازه نمی دهد تا او را به شهر ببرید. بعد از گفتگویی طولانی با او، تنها کاری که شما می توانید برای او انجام دهید این است که مقداری دارو به او بدهید. اگر دارو دارید، آن را به او بدهید. در غیر اینصورت به شهر رفته و مقداری دارو خریده و پیش او برگردید و به او بدهید. با انجام این کار Honor point و Fame point بدست خواهید آورد.


California
در غرب Benedict مردی به نام Sam را پیدا می کنید. او تصمیم دارد به California برود اما مستقیما به آن جا نمی رسد. بعد از صحبت کردن با او در Point 1، او به مقصد کالیفرنیا به راه می افتد (در بازی ناپدید می شود). بعد از آن چند روز باید بگذرد تا او در Point 2 ظاهر شود. با camp کردن به منظور گذراندن زمان این کار پیش نمی رود. پس بهترین کار این است که خود را در مسائل و ماموریت های دیگر مشغول کنید تا این چند روز سپری شود. در نهایت Sam در Cueva Seca یا Point 2 در نقشه ظاهر می شود. با او در آنجا صحبت کنید. سپس دوباره او ناپدید می شود. باز هم برای ظاهر شدن در Point 3 باید چند روز را سپری کنید. در نهایت او در Gaptooth Ridgeیا point 3 در نقشه ظاهر می شود. در هر بار رویارویی متوجه می شوید که او بیشتر سخن بیهوده و پرت و پلا می گوید. دوباره بعد از سپری کردن چند روز علامت دیگری به نام Californiaدر نقشه point 4 ظاهر می شود. در آنجا شما جنازه Sam را به همراه یک نامه پیدا می کنید. نامه را به Armadillo برده و به پستخانه (post office) تحویل دهید تا این ماموریت به پایان برسد.


Eva In Peril
پشت مغازه خوار و بار فروشی (Cantina) در Casa Madrugada شخصی به نام Mario به زنی به نام Eva در حال تجاوز است (Point 1). ماریو به شما پیشنهاد می کند برای آزاد کردن Eva به او 200 دلار بدهید. این پول را به او پرداخت کنید تا 50 Fame و 100 Honor point را علاوه بر آزادی Eva دریافت کنید. Eva از شما تشکر می کند و می گوید که می خواهد به دیدن راهبه های Las Hermanas برود. به Safe House بروید یا در جایی کمپ کنید تا 3 روز سپری شود. به Las Hermanas بروید و با راهبه در کلیسا درباره Eva صحبت کنید (point 2). ظاهرا یک مرد او را دزدیده و راهبه فکر می کند آنها در El Sepulcro هستند. به جنوب شرقی بروید تا به قبرستانی برسید (point 3). در آنجا شما ماریو را پیدا می کنید. بعد از یک گفتگو دوئل آغاز می شود. ماریو را در این دوئل شکست دهید و سپس 200 دلار خود را از جیب او بردارید. 50 fame و 100 Honor point حاصل تمام کردن این ماموریت است.


Water and Honesty
در شرق Armadillo مردی به نام McAllister را پیدا می کنید که در کنار چادری نشسته است. او زمینی را پیدا کرده که از آنجا می تواند آب بکشد اما صاحب زمین آنجا را به او نمی فروشد. حال این وظیفه شماست که این زمین را برای McAllister بدست آورید. با استفاده از Map در منوی Pause این زمین را پیدا کنید که با دایره ای بنفش مشخص شده است و در شمال غربی Armadillo قرار دارد. به آنجا بروید و به کلبه ای کوچک نزدیک شوید. فردی به نام Clyde با اسلحه از شما پذیرایی میکند! بعد از آرام کردن او، Clyde به شما پیشنهاد می کند برای خرید زمین به او 200 دلار بدهید. شما می توانید پول را به او پرداخت کنید و سند زمین را بگیرید یا او را با اسلحه بکشید و سند را بردارید. این را بدانید وقتی پیش McAllister برگردید او 200 دلار را به شما برمی گرداند. اگر شما Clyde را بکشید، McAllister متوجه می شود و شما 100 Honor point از دست می دهید. با هر کدام از دو روش، سند را McAllister تحویل دهید و این ماموریت را به پایان برسانید .


American Appetites
بیرون دفتر کلانتر در Armadillo زنی را در حال گریه کردن پیدا می کنید. پسر او در حوالی Hanging Rock گم شده است. به سمت دایره بنفش در شمال شرقی Hanging Rock بروید. آن منطقه را بگردید تا آبگیری از خون پیدا کنید. دنبال سرنخی از این استخر خون بگردید تا این قسمت از ماموریت به اتمام برسد. حال قسمت دیگر این ماموریت زمانی ظاهر می شود که شما ماموریت Justice in Pike's Basin را در خط داستانی اصلی تمام کرده باشید. قسمت دوم ماموریت همانند قسمت اول آن جلوی دفتر کلانتر در Armadillo آغاز می شود. با مرد درباره زن گمشده اش صحبت کنید و دوباره به سمت تپه های بالای Hanging Rock حرکت کنید. در آن جا حوضچه خون دیگری پیدا می کنید. همانند قسمت اول این منطقه را نیز کاملا بگردید تا این بخش از ماموریت نیز تمام شود.
قسمت سوم ماموریت زمانی ظاهر می شود که ماموریت Wild Horses, Tamed passions در خط اصلی داستانی را تمام کنید. با زنی که داخل دفتر کلانتر در Armadillo است صحبت کنید و John می گوید که می داند همسر او کجا گمشده است. دوباره به همان مکان قبلی در Hanging Rock برگردید تا مردی با پای شکسته را پیدا کنید. او می گوید که یک نفر پای او را شکست و پا به فرار گذاشت. این فرد را دنبال کرده و او را با طناب بگیرید و ببندید. او را به مردی که پایش شکسته است برگردانید. بعد از دیدن صحنه شما دو انتخاب دارید. می توانید آن شخص را رها کرده تا توسط آدم خوار خورده شود یا آدم خوار را کشته و 50 Fame و 100 Honor Point بگیرید. با هر انتخاب این ماموریت به پایان می رسد و شما یک لباس Assassin بدست خواهید آورد.


Funny Man
Jimmy Saint را داخل ایستگاه قطار در Penedict Point پیدا می کنید. او یک نویسنده است. اولین رویارویی شما با Jimmy یک گفتگوی ساده است. دومین رویارویی زمانی ممکن می شود که ماموریت Man Is Born Unto Trouble را در خط داستانی اصلی تمام کرده باشید. حال اگر این ماموریت را تمام کرده اید Jimmy را در معدن های Gapthooth Breech زندانی شده است، پیدا می کنید. برای رسیدن به Jimmy لازم نیست همه را در آنجا بکشید و فقط به سمت زندان Jimmy بجنگید و مسیر را ادامه دهید تا او را آزاد کنید. دفعه بعد، شما Jimmy را در Pike's Basin زندانی شده پیدا می کنید. دوباره همانند قبل او را آزاد کنید. چهارمین و آخرین رویارویی با Jimmy زمانی آزاد می شود که ماموریت Empty Promises در خط داستانی اصلی را تمام کنید. این کار را بکنید و این بار Jimmy را در Tesoro Azul در Mexico زندانی شده پیدا می کنید. او را در پشت بام کلیسا پیدا کرده و آزاد کنید تا این ماموریت به پایان برسد.


Who Are You To Judge?
در Rathskeller Fork مردی به نام Jeb را پیدا می کنید. معشوقه او گمشده و نجات دادن او با شماست. به دایره بنفش در Tumbleweed بروید و با زن اسب سوار صحبت کنید. او به شما می گوید که معشوقه Jeb اسبی با نام Lucy است! سوار اسب خود شوید و زن و Lucy را به سمت Rathskeller Fork هدایت کنید. سپس Jeb عشق گمشده اش را پیدا می کند و این ماموریت به پایان می رسد.


Lights, Camera, Action
پشت سینما (Movie House) در Armadillo، فیلمسازی به نام MacKenna را پیدا می کنید. او قصد دارد تا بزرگترین قدرت فیلمسازی در New Austin شود و مکان آن را نیز انتخاب کرده است. در حالی که مالک آنجا قصد فروش آن مکان را ندارد. شما باید به Thieves' Landing رفته و در آنجا با آن شخص Liar's Dice بازی کنید (اگر آنجا نیست، در نزدیک ترین خانه تان خوابیده و دوباره برگردید). محافظه کارانه بازی کنید (فقط روی چیزی که دارید شرط ببندید) تا در بردن او مشکلی نداشته باشید. بعد از بردن بازی و گرفتن سند، به غرب رفته و در Benedict Point بازیگری را پیدا کنید که در حال بازی کردن با اسلحه است. شما باید با او دوئل کنید اما نمی خواهید او را بکشید. بازوی راست او را نشانه گرفته تا او را شکست داده و او را به شغل بازیگری خودش برگردانید. به Armadillo بازگشته و به MacKenna این خبر را بدهید. با این کار قسمت اول ماموریت به پایان می رسد.
قسمت دوم ماموریت زمانی باز می شود که ماموریت An Appointed Time از خط داستانی اصلی را تمام کرده باشید. اگر این کار را انجام دادید به Pacific Union Railroad Camp رفته و با MacKenna صحبت کنید تا ماموریت به طور کامل به اتمام برسد. این ماموریت به شما 50 Fame و 100 Honor Point می دهد، علاوه بر آن یونیفُرم ارتش آمریکا را نیز برای شما باز می کند.


I Know You
توجه: این ماموریت را حتما باید قبل از تمام شدن خط داستانی اصلی تمام کنید. اگر داستان اصلی را تمام کرده باشید این ماموریت غیر فعال خواهد شد.
توجه: این ماموریت در 100% کردن بازی تاثیری ندارد.

شما می توانید مردی را پیدا کنید که در راه جنوبی MacFarlane's Ranch ایستاده است. او به شما اطلاع می دهد که مردی می خواهد همسر او را فریب دهد. این غریبه بسیار مرموز است و این تمام چیزی است که می توانید از او بفهمید. به Thieves' Landing برویید (point 2). یا می توانید مرد را تشویق کنید که همسر او را فریب دهد (با 15 دلار)، یا او را دلسرد کنید. با هر انتخاب قسمت اول ماموریت به پایان می رسد.
مرد مرموز زمانی پدیدار می شود که ماموریت We Shall Be Together in Paradise در خط داستانی اصلی را به پایان رسانده باشید. اگر این کار را انجام داده باشید، این مرد در Mexico ظاهر خواهد شد (point 3). او همچنان به شما جواب درست و صریح نمی دهد و به شما می گوید که با راهبه ای را در Las Hermanas ملاقات کنید (point 4). به کلیسا 10 دلار بدهید تا این قسمت از ماموریت نیز به پایان برسد.
قسمت آخر این ماموریت زمانی پدیدار می شود که ماموریت An Appointed Time در خط داستانی اصلی را به پایان رسانده باشید. بعد از انجام این کار، آن مرد در Great Plains در نزدیکی Beecher's Hope پدیدار می شود. با مرد صحبت کنید تا این ماموریت به طور کامل به پایان برسد.


Deadalus and Sons
در جنوب غربی Casa Madrugada مردی به نام Charles Kinnear را پیدا می کنید (point 1). او تصمیم دارد با یک گلایدر قدیمی از میان دره ای پرواز کند. برای این کار او به وسایلی احتیاج دارد و از شما می خواهد تا برای او فراهم کنید. اگر آن وسایل را از قبل داشته باشید هم میتوانید این ماموریت را تمام کنید. اما بعید به نظر می رسد که تمام این وسایل را داشته باشید. به Rio Bravo بروید و 10 عدد Red Sage بردارید. حال به شمال شرقی و West Elizabeth بروید. در امتداد قسمت خمیدگی رودخانه شمالی، بین درختان بلند و Great Plains سگ های آبی مورد نیاز را پیدا میکنید. بعد از کشتن آنها پوست آن ها را کنده و جمع کنید. وقتی به این دو مکان می روید یادتان نرود تا حتما پرندگانی را که در هوا پرواز می کنند را بکشید و از جنازه آنها پر بردارید. شما 20 عدد پر نیز برای این ماموریت نیاز دارید.
زمانی که تمام این ها را به دست آوردید، پیش Charles برگشته و آن ها را به او بدهید. او برای تمام کردن گلایدر خود به کمی زمان احتیاج دارد. پس به Casa Madrugada رفته و چند روز بخوابید. سپس پیش Kinnear برگردید. بعد از گفتگو و مشاهده پرواز کردن او ماموریت به اتمام می رسد.


Poppycock
در Chuparosa (در نقشه point 1)، مردی به نام Uriah Tollets را پیدا می کنید. او درخواست تحویل دادن بسته ای از شما دارد. به غرب رفته و در Nosalida (در نقشه point 2)، و بسته را از صندوقی روی سکو بردارید. حال به شرق رفته و تا رسیدن به El Matadero راه خود را ادامه دهید (point 3). بسته را به سرکاگر در کشتارگاه تحویل دهید. به Chuparosa برگشته (point 1) و با Uriah صحبت کنید. شما این انتخاب را دارید که پول را به او بدهید یا نه. اگر پول را به او ندهید این ماموریت ناتمام می ماند. اما اگر پول را به او بدهید 50 Fame و 500 Honor Point به همراه یک لباس Reyes' Rebel کسب خواهید کرد.


Love is the Opiate
داخل کشتارگاه El Matadero در نقشه (point 1) فردی به نام Zhou را پیدا می کنید که آرزوی برگشتن به خانه اش در شانگهای را دارد. رئیس او نیز با رفتن او موافق است، در صورتی که یک اسب سفید برایش بیاورید. اگر همچین اسبی دارید از شهر خارج شده و با آن پیش Zhou برگردید. در غیر اینصورت به Mesa del Sol در شمال بروید (point 2). در آنجا می توانید یک اسب سفید برای رام کردن پیدا کنید. وقتی اسب را رام کردید، جایی را برای بستن اسب در شهری پیدا کنید و اسب را به آنجا ببندید تا مال شما شود. حال به El Matadero برگشته و اسب را با آزادی Zhou عوض کنید. اگر در آنجا نمیتوانید اسب سفیدی پیدا کنید به پیش Zhou برگردید تا بازی اسب حال حاضر شما را به عنوان یک اسب سفید قبول کند.
وقتی Zhou را آزاد کردید، باید 2 هفته در بازی سپری کنید. camp کردن سریعترین راه ممکن برای این کار است. بعد از این کار، علامت ؟ در Chuparosa ظاهر می شود. به آنجا رفته تا Zhou را که روی یک نیمکت نشسته پیدا کنید. با او صحبت کنید تا ماموریت به اتمام برسد و یک لباس Reyes' Rebel برای شما آزاد شود.


Aztec Gold
درداخل Sidewinder Gulch (در نقشه point 1) مردی را پیدا می کنید که به دنبال یک طلای باستانی است که توسط یکی از بستگانش به جای مانده است. او برای پیدا کردن تکه های دیگر نقشه اش به کمک شما نیاز دارد. بعد از صحبت کردن با او، دایره ای بنفش در داخل Sidewinder Gulch ظاهر می شود. به آنجا رفته و پیش بروید تا به علامت ؟ در لبه ی دره برسید. در آنجا کپه ای سنگ برای جستجو کردن پیدا خواهید کرد. در زیر این سنگها تکه از نقشه را پیدا خواهید کرد که شما را به صندوقچه دیگری هدایت خواهد کرد.
حال با استفاده از نقشه خود دایره بنفش بعدی را در جنوب Las Mermanas پیدا کنید (point 2). علامت ؟ را دنبال کنید تا به خانه ای مخروبه رسیده و در آنجا کپه ای دیگر از سنگ پیدا می کنید. بعد از جستجوی آنجا دایره بنفش دیگری در نزدیکی Alta Cabeza ظاهر می شود. به آنجا رفته و با دنبال کردن علامت ؟ صندوقچه بعدی را پیدا کنید. حال به El Matadero برگشته و با مرد ملاقات کنید (point 3). بعد از یک گفتگوی مختصر او را تا داخل غار دنبال کنید (point 4). او را در اتاقچه کوچک درون غار پیدا کنید، با او صحبت کرده و ماموریت را به اتمام برسانید.


The Wronged Woman
در کلیسا و در حوالی Blackwater شخصی به نام Clara را پیدا می کنید. با او صحبت کنید تا با مشکلاتش آشنا شوید. پس از آن به داخل Blackwater رفته و در سالن با Harold صحبت کنید. بعد از اتمام گفتگو باید با او دوئل کنید. به بیرون رفته و دوئل با او را قبول کنید. Harold را در دوئل شکست داده و پولها را از جنازه او بردارید و آنها را به Clara در کلیسا برگردانید. بعد از دادن پول ها به Clara، دو روز در بازی بگذرانید. بعد از گذراندن دو روز به کلیسا برگشته و به قبرستان پشت آن بروید. در آنجا زنی را پیدا می کنید که باید با او صحبت کنید. با او صحبت کرده و ماموریت را به پایان برسانید.
http://img104.herosh.com/2010/11/03/365170915.jpg
Outfits
 
این بخش که کاملا در مسیری متفاوت از قسمت قبلی قرار دارد مربوط به لباس های جان مارستون می شود که در طول بازی با انجام کارهای مختلف برای شما باز خواهد شد. هر لباس علاوه بر طرح خاص و مخصوص به خود شما یک سری مزیت و سود نیز می شود که در متن زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.
Cowboy Outfit: این لباس در واقع لباس اصلی شما در طول بازی هست و با اجرا کردن بازی و وارد شدن به دنیای جدید غرب وحشی از آن استفاده خواهید کرد. این لباس قابلیت خاصی را دارا نمی باشد.

Gentleman’s Attire: این لباس به راحتی برای شما باز خواهد شد. تنها کاری که لازم است انجام دهید لینک کردن GT خود به باشگاه اجتماعی Rockstar یا همان Social Club آن ها می باشد. قابلیت ویژه این لباس این است که به شما اجازه بازی کردن Poker روی یکی از بهترین و گران ترین میزهای شهر Blackwater را می دهد.

Elegant Suit: برای استفاده از این لباس ابتدا باید به سرزمینی به نام Thieves' Landing بروید. در آن به نزد خیاطی که با یک قیچی در نقشه نمایان می شود رفته و این لباس را سفارش دهید. حال می توانید از این لباس در تقلب کردن در بازی پوکر استفاده کنید. کار جذابی از سوی Rockstar بوده است.

Bollard Twin Outfit: پیش نیازی که برای این لباس لازم دارید نابود کردن یکی از اعضای وابسطه به این گروه می باشد. آن ها را می توانید در بخش Bounties مشاهده کنید. پس از انجام این کار برای دریافت لباس شش کار دیگر را باید انجام دهید که هر یک را جداگانه توضیح خواهیم داد. 1- در سرزمین Thieves' Landing قبل از عبور از پل یک انبار را در سمت راست خود مشاهده می کنید. در آن انبار در طبقه دوم یک صندوق را مشاهده خواهید کرد که با باز کردن آن این تکه از لباس را به دست می آورید. 2- کامل کردن یک کار شبانه به همراه سگ در املاک MacFarlane's 3- در یک مسابقه پرتاب نعل در داخل املاک MacFarlane's پیروز شوید. 4- یکی از افراد گروه های وابسطه به Bollard Twins را زنده دستگیر کنید. 5- از اقامتگاه Hennigan's Stead در مقابل حملات Bollard Twinsدفاع کنید. 6- از خیاطی Thieves' Landing خرید کنید. پس از انجام هر یک از این کارها به راحتی می توانید لباس را در داخل یکی از خانه های خود انتخاب کنید. با این کار سودی که نصیب شما می شود این است که می توانید با افراد گروه Bollard Twins دوست باشید.

Treasure Hunter Outfit: قبل از انجام شش کار دیگر برای آزاد سازی این لباس باید یکی از Bountiesهایی که مربوط به گروه جویندگان گنج هستند را نابود کنید. پس از آن کارهایی که در ادامه گفته می شود را انجام دهید. 1- در منطقه به نام Silent Stead وارد شوید. در آنجا منطقه ای کوچک با نام Rathskeller Fork را پیدا کرده و به سمت جنوب غربی آن بروید. یک خانه کوچک چوبی را مشاهده می کنید. به آنجا بروید و قطعه خود را پیدا کنید. 2- ماموریت مربوط به غریبه ای که نام مرحله آن California است را به پایان برسانید. 3- در بازی 21 یک قمار پر سود را پشت سر بگذارید. این کار را در شهر Rathskeller Fork اینجام دهید. 4- یکی از Bountyهای مربوط به جویندگان گنج را زنده دستگیر کنید. 5- مرحله ای با نام Gaptooth Breach Hideout را با موفقیت به پایان برسانید. 66- از خیاطی Thieves' Landing خرید کنید. پس از انجام تمامی این کارها لباس مورد نظر به همراه قابلیت دوستی با تمام جویندگان گنج برای شما باز خواهد شد.

Bandito Outfit: قبل از انجام شش کار دیگر برای آزاد سازی این لباس باید یکی از Bountiesهایی که وابسطه به گروهی به نام Bandito هستند را نابود کنید. پس از آن کارهایی که در ادامه گفته می شود را انجام دهید. 1- منطقه به نام Sidewinder Gulch را پیدا کنید. بر روی نقشه بروید و دقیقا کمی بالاتر از اسم این منطقه سمت راست کوه ها منطقه ای را مشاهده می کنید. قطعه اول در آن جا قرار دارد. 2- در مکزیک و شهر Chuparosa یک کار شبانه را به اتمام برسانید. 3- در بازی با تاس ها تمامی بازیکنان حاضر را در یک دور و در شهر Casa Madrugada شکست دهید. 4- یکی از Bountyها را زنده دستگیر کنید. 5- از اقامتگاه مکزیک در مقابل حملات یکی از گروه های خلاف کار به نام Bandito محافظت کنید. 6- از فروشگاه مرکزی شهر Chuparosa خرید کنید. پس از انجام تمامی این کارها لباس مورد نظر به همراه قابلیت دوستی با تمام خلافکاران و افراد گروه Bandito برای شما باز خواهد شد.

Reyes’ Rebels Outfit: برای این لباس ابتدا باید مرحله An Appointed Time را به پایان برسانید. پس از آن مانند گذشته باید چند کار را برای به دست آوردن لباس انجام دهید. 1- منطقه با نام Sepulcro را پیدا کنید. سپس به سمت شرق شهر Las Hermanas بروید و در یک آرمگاه فروریخته قطعه خود را پیدا کنید. 2- مرحله مربوط به یکی از بیگانگان را که نام آن Poppycock است به پایان برسانید. 3- در مکزیک و در شهر Chuparosa، یک اسب را برای صاحب آن رام کنید. 4- ماموریت یکی از بیگانگان بازی با نام Love is the Opiate را با موفقیت پشت سر بگذارید. 5- در شهر Torquemada در بازی Five Finger Fillet به پیروزی دست یابید. 6- در شهر Escalera از فروشگاه مرکزی آن خرید کنید. پس از انجام این کار لباس را به دست خواهید آورد. در این لباس همه به شما احترام خواهند گذاشت، البته در مکزیک، و همچنین نیروهای غارتگر و ارتش مکزیک به شما حمله نخواهند کرد.

US Marshal Uniform: در ابتدا باید مرحله The Last Enemy That Shall Be Destroyed را به پایان برسانید. پس از انجام این کار باید تمامی مخفیگاه های گروه های US را به صورت کامل پیدا کرده و انجام دهید. این کار باید در طی 24 ساعت(زمان بازی) صورت گیرد. این لباس به شما قابلیت این را می دهد که در صورت مرتکب شدن خلاف تحت تعقیب هیچ مقام قاونی قرار نگیرید.
http://img105.herosh.com/2010/11/03/485246595.jpg
US Army Uniform: برای شروع به کار کردن به جهت باز شدن این لباس ابتدا به سادگی باید یک تکه از لباس های کنه ارتش آمریکا را بردارید. گمان می کنم با بررسی جنازه یکی از سربازان آمریکا این امر میسر شود. پس از این کار مانند همیشه باید کارهای دیگری را برای رسیدن به هدف خود انجام دهید. 1- منطقه ای با نام Aurora Basin را پیدا کنید. سپس به سمت غرب Tall Tree بروید و به منطقه ای در بالای دریاچه و وسط آن بروید تا منطقه ذکر شده را پیدا کنید. حال با رفتن به داخل کابینی که مشاهده می کنید و بازکردن صندوقچه قطعه اول را پیدا کنید. 2- مسابقه مچ گیری که در کمپ Pacific Union Railroad Camp برگزار می شود را با پیروزی به پایان برسانید. 3- در این بخش باید یک مسابقه Poker را در شهر Blackwater با پیروزی پشت سر بگذارید. 4- کار بعدی انجام ماموریت برای یک بیگانه است. نام ماموریت او Lights, Camera, Action می باشد و باید آن را با موفقیت به اتمام برسانید. 5- در شهر Blackwater باید یک کار شبانه را انتخاب کنید و با سربلندی از آن خارج شوید. 6- از مغازه خیاطی که در شهر Blackwater وجود دارد، خرید کنید. پس از انجام این کارها لباس برای شما باز خواهد شد و می توانید خود را مانند افراد ارتش US بکنید اما این کار باعث نمی شود که کسی گول بخورد و شما را با سربازان واقعی اشتباه بگیرد.

Legend of the West: این لباس تنها با کامل تمامی Challengeهای بازی به دست خواهد آمد. توضیحات کاملی در این زمینه داده شده است که می توانید به آن مراجعه کنید. این لباس قابلیت Dead Eye شما را افزایش خواهد داد و در طول بازی چه سودی بالاتر از این می خواهید؟

Bureau Uniform: برای به دست آوردن این لباس دو کار را پیش رو خواهید داشت. ابتدا باید بازی را تا 75% کامل کنید. سپس کار بعدی که برای شما نمایان خواهد شد اتمام بازی و کامل کردن آن با 100% می باشد که کار وقت گیری است. این لباس ارزش وقت گذاشتن را دارد زیرا پس از به دست آوردن آن هیچ کسی نمی تواند به شما کاری داشته باشد و هر کاری که دوست دارید می توانید انجام دهید. هیچ bounty برای شما افزایش نمی یابد، ارتش مکزیک به شما حمله ور نخواهد شد و .....

Duster Coat: در بازی سیستمی به نام Honor وجود دارد که میزان احترام مردم به شما را خواهد سنجید. با رسیدن به یک درجه مشخص به نام Peacemaker در این بخش می توانید صاحب این لباس شوید. این لباس سودی را جز دور کردن گرد و غبار از لباس اصلی شما نخواهد داشت.

Mexican Poncho: این لباس را پس از خریداری کردن تمامی خانه هایی که در مکزیک قابل خریداری (نه اجاره) هستند، دریافت می کنید. برای این کار به تمامی خانه ها سر زده و آن ها را خریداری کنید و کار جانبی دیگری لازم نمی باشد. این لباس یک Poncho محلی خاک گرفته است که سوقات شما از مکزیک می باشد. سود خاصی را برای شما نخواهد داشت.
Rancher Clothing: برای دست یافتن به این لباس کافی است مرحله The Outlaw’s Return را به پایان برسانید. هیچ کار اضافی را لازم نیست که انجام دهید. این لباس برای شما سودی ندارد و به نوعی لباس کار شما در زمانی بوده است که داخل مزرعه خود(Beecher's Hope) کار می کرده اید.

Walton’s Gang: این لباس مخصوص افرادی هست که نسخه PS3 بازی را خریداری کرده باشند. برای شروع به کار و انجام بقیه ماموریت های لازم ابتدا لازم است یکی از گروهای Walton's را از میان بردارید. پس از آن کارهایی که در ادامه گفته می شود را انجام دهید. 1- منطقه ای با نام Solomon’s Folly را پیدا کنید. به شمال غربی آن و تپه های سمت چپ خود بروید. در آن جا یک خانه فروریخته را مشاهده می کنید که با یافتن صندوقچه ای در آن این تکه از لباس را خواهید یافت. 2- در منطقه ای به نام Ridgewood Farm یک اسب را برای صاحب آن تعلیم دهید و به او تحویل دهید. 3- یک بازی Poker را در شهر Armadillo برنده شوید. 4- یکی از افراد گروه های تحت تعقیب Walton’s را زنده دستگیر کنید. 5- از عمارت واقع در Cholla Springs در مقابل حمله گروه های Walton’s محافظت کنید. 6- از مغازه خیاطی که در شهر Thieves’ Landing قرار دارد خرید کنید. حال این لباس با قابلیت دوستی با افراد Walton's برای شما قابل دست رس خواهد بود.

Deadly Assassin: این لباس را تنها افرادی دریافت خواهند کرد که بازی را از قبل سفارش داده باشند و خریداری کرده اند. چون در ایران همچین قابلیتی وجود ندارد و توضیحات آن نیز در جایی ارائه نشده است تنها به ذکر نام آن بسنده خواهیم کرد.          منبع http://best2ni.blogfa.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
11 دی 1389برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.