بازی های رایانه ای AA77

   

نسخه ی بعدی سری WWE با نام WWE 2K  معرفی شد و این بازی به طور سالانه با همکاری 2K Games و شرکت ژاپنی Yuke ساخته و عرضه میشود.

 

این بازی با ارسال اعلامیه ی 2K Games به VG247 معرفی شد.این خبر در پی خریداری فرنچایز WWE توسط Take-Two منتشر شد.

 

متن اعلامیه:

 

"سری WWE یکی دیگر از عناوین AAA هست که به شرکت ما محلق شده است و ما از این توافق نامه ی جدید با همکار جدیدمان خوشحالیم.ما به دنبال این هستیم تا هیجان WWE  را ارتقا دهیم و آنرا به سطح بازی هایی مانند NBA 2K و MLB 2K برسانیم."



           
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

پس از شایعات فراوان، بازی Diablo III برای کنسول ها تأیید شد. این بازی قرار است برای PS3 و PS4 عرضه شود. البته Blizzard چیزی از آن را به نمایش درنیاورد و اعلام کرد که در همایش PAX East آن را به نشان خواهد داد. همچنین مشخص شد که Diablo III به طور انحصاری برای کنسول های Sony در دست ساخت نیست.



           
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

asscreed-event-header

با توجه به گزارشات سایت MCV شرکت یوبی سافت به طور رسمی اعلام کرده است که در حال اماده سازی برای برگزاری باشکوه یک رویداد و یا یک همایش عظیم در خصوص سری بازی های “فرقه ی اساسین” در اواخر ماه جاری می باشد.

باتوجه به گزارشات و اعلاناتی که دو سایت VG247 و OXM در خصوص برگزاری این همایش توسط شرکت بزرگ یوبی سافت داشته اند,به نظر می رسد این شرکت قرار است در این همایش از یک “محتوای اضافی” بسیار گسترده پرده برداری کند و یا به رونمایی از عنوان جدید خود از سری بازی های فرقه ی اساسین تحت عنوان “اساسین کرید ۴:پرچم سیاه” بپردازد.

از سوی سایت OXM به گزارشات شعبه ی شرکت یوبی سافت در برزیل شایعه شده بود که داستان اصلی نسخه ی جدید این عناوین در کشور برزیل روایت خواهد شد و حتی رئیس شرکت یوبی سافت آقای “Yves Guillemot” در خصوص نسخه ی جدید از سری بازی های “فرقه ی اساسین” اعلام کرده بود:

نسخه ی جدید از این سری بازی های مهیج دارای یک شخصیت جدید,دور زمانی جدید و متحول شده و تیم سازنده ی جدیدی خواهد بود که همه ی این عوامل یک پیشرفت رو به جلویی را برای نسخه جدید فراهم می کنند.

این همایش اعلام شده قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه {۱۳۹۱/۱۲/۰۹} برگزار می شود که به احتمال بسیار زیاد میتوان گمان کرد که نسخه ی جدید از سری بازی های “فرقه ی اساسین” در راه است.



           
چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 

بازی جدید آقای کریس رابرتز (Chris Roberts) که Star Citizen نام دارد، توانست بیش از 8 میلیون دلار کمک مالی بدست آورد. این بازی توانست در سایت Kickstarter مبلغ 1.75 میلیون دلار را به صورت کمک های مردمی کسب کند. پس از آن این مبلغ به 8.149.878 میلیون دلار رسید که سهم Kickstarter مبلغ 6.015.504 میلیون دلار بوده و مابقی نیز به شکل مستقیم به این بازی کمک شده است.



e229_70841048449112603933.gif

 

 



           
سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

در میان هیاهویی از انتشار بازی های بزرگ و هنگامی كه تمام توجه و نگاه ها به سمت نسخه های جدید از عناوین صاحب نامی همچون Call of Duty یا Assassin's Creed معطوف شده، بازی های گمنام و كوچكی هم هستند كه هر از چندگاهی منتشر می شوند و خوش می درخشند. اگر برای ساخت Resident Evil 6 یك گروه بالغ بر 600 نفر با هزینه های سرسام آور تدارك دیده می شود یا مبالغ چندصد میلیون دلاری صرف ساخت بازی های بزرگ می شود، نمی توان گفت که دیگر جایی برای بازی های کم خرج كه با گروه های كوچك ساخته می شوند، وجود ندارد. نمایشگاه VGA‌ سال 2012 با اهدای جایزه بهترین بازی سال به The Walking Dead این ادعا را اثبات می كند. یكی از همین بازی ها كه چندی پیش با كمترین سر و صدایی منتشر شد، The Cave نام دارد كه حاصل تلاش استودیوی خوش سابقه Double Fine است. عنوانی كه جذابیت ها و حرف های زیادی برای گفتن دارد و در عین سادگی بسیار پر زرق و برق به نظر می رسد.

داستان

داستان The Cave حاصل ایده های جالبی است كه ریشه در رمان ها و كمیك های مشهور دارد. هفت قهرمانی كه به درون یك غار اسرارآمیز سفر كرده اند تا به ماجراجویی بپردازند، اما غافل از اینكه این غار یك مكان معمولی نیست و قابلیت های جادویی بسیاری مانند سخن گفتن دارد. برای هر یك از شخصیت ها، داستان مجزایی در نظر گرفته شده كه در برخی مواقع تداخل پیدا می كنند و باید بخشی از داستان را از دید چند شخصیت دنبال كنید. از این هفت قهرمان، تنها سه نفر را می توان كنترل كرد كه این امر ارزش لذت تكرار مجدد بازی را بسیار بالا می برد، زیرا برای رسیدن به درك كاملی از داستان، باید وقایع را از دید هر هفت شخصیت مشاهده كرد. جالب است بدانید که غار اسرارآمیز نقش راوی را در داستان ایفا می كند و با نمایش دنیای درونی قهرمانان بازی، داستان را نیز روایت می كند.

این بدان معناست كه اتفاقات رخ داده برای هر شخصیت، در اصل برگرفته از درون خود او یا به نوعی گذشته اوست. این غار را می توان یك Silent Hill دیگر دانست، زیرا همان كاری كه این شهر با ساكنانش می كرد را با كسانی كه پای بدان بگذارند، انجام می دهد. رازهای نهان و نفوذ به اعماق تاریك داستان از نقاط عطف آن هستند كه در طول بازی به گونه ای زیبا توسط بازیكن ها كشف و توسط غار روایت می شوند. همانطور كه می بینید، ایده های جالبی در داستان The Cave پیاده سازی شده كه اتفاقاً اكثر آن ها جواب داده اند و به هر چه جذاب تر شدن داستان كمك كرده اند. شاید اگر شخصیت های بازی متکلم بودند و بخشی از داستان را از زبان خود آن ها می شنیدیم، حاصل كار بسیار بهتر از این می شد، اما این كمبود باعث نمی شود كه داستان را ناقص قلمداد كنیم.

گرافیك

سبک گرافیك The Cave واقعاً زیبا است و در این بخش، هم از نظر فنی و هم هنری حرف های زیادی برای گفتن دارد. وجود رنگ های براق نسبتاً شاد در كنار جلوه پردازی های منحصر به فرد و خلاقانه همراه با نورپردازی خوب، همگی این بازی را به یك اثر هنری كم نقص مبدل كرده اند. مهمترین قسمت در این بخش، انیمشن های فوق العاده آن هستند و به قدری زیبا كار شده اند كه باعث می شوند تا بارها یك انیمیشن تكراری را تماشا كنید و همچنان از آن لذت ببرید.

صحنه ها و لوكیشن های بازی عالی طراحی شده اند و همواره از وجود جزئیات درون آن حیرت زده خواهید شد. عمق یا پرسپكتیو محیط در سطح مناسبی قرار دارد و از این حیث در حد و اندازه های عنوان موفق Deadlight قرار می گیرد كه به واقع یك مثال عالی برای آن است. طراحی شخصیت های بازی نیز زیبا است. حس طنز و كاریكاتورگونه آن ها كاملاً ملموس است و تفاوت های میان آن ها به بهترین نحو ممكن به بازیكن القا می شود. به طور كلی در The Cave با یك تابلوی نقاشی آبرنگ طرف هستیم كه رنگ آمیزی فوق العاده آن باعث می شود تا ساعت ها به آن خیره شوید و لذت ببرید.

موسیقی/صداگذاری

سازندگان در این زمینه هنر خود را به رخ می كشند، زیرا موسیقی به كار رفته در این بازی بسیار هنرمندانه كار شده اند. تم رمزآلود و اسرارآمیزی كه در قطعات وجود دارد، كاملاً با حال و هوای ماجراجویی در یك غار تاریك و در عین حال خوش آب و رنگ هماهنگی دارد. میزان صدای موزیك بازی هم در حد مناسبی است و به هیچ وجه با سایر بخش های در زمینه صداگذاری تداخل ندارد. عملكرد سازندگان در صداگذاری به مراتب بهتر از موسیقی است كه برای یك بازی در این حد و اندازه یك استثناء محسوب می شود و می توان لقب فوق العاده را به آن داد. روایت داستان به لطف قدرت بازی در بخش صداگذاری به بهترین نحو ممكن انجام شده كه می توان آن را هنرمندانه قلمداد كرد، اما این فكر در ذهن بازیكن ها خطور می كند كه اگر قهرمانان بازی ساكت نبودند، چقدر بر ارزش های بازی در بخش صداگذاری افزوده می شد.

گیم پلی

The Cave‌ ‌یك بازی پلتفرمر 2D با پشت زمینه 3D است كه در آن به المان های یك اثر ماجرایی، بسیار پرداخته شده است. همانطور كه گفتیم، بازیكن باید از میان هفت شخصیت موجود، سه نفر را انتخاب كرده و بازی را پیش ببرد. در بازی معماهای فراوان و جالبی وجود دارند كه بسته به شخصیت در حال کنترل، انتخاب می شوند. هر چند بخش اعظمی از بازی برای همه یكسان است. برای هر قهرمان قابلیت ها و ویژگی های خاصی به سبك بازی های ماجرایی وجود دارند كه مختص او هستند.

معماهای پیش رو در The Cave بسیار متنوع و سرگرم كننده طراحی شده اند، بطوریكه تا آخرین لحظه از بازی هیجان انگیز هستند. اما مشكلی كه در این مورد به چشم می خورد، عدم تناسب میان آن ها است كه در برخی مواقع حل معما را بسیار دشوار می کند. مبارزه با Bossهای غول پیكر مانند اژدهایی كه آتش از دهان اون بیرون می آید هم از بخش های بسیار سرگرم كننده و جذاب بازی است كه علاوه بر تنوع بالای آن ها، به نوعی یك چالش برای بازیكن محسوب می شود. در نهایت، گیم پلی The Cave كاملاً با داستان جذابش همخوانی دارد و به نوعی در اختیار آن است كه این ویژگی باعث شده تا ‌یك بازی مختصر، اما مفید با ارزش تكرار بالا باشد.

نتیجه گیری

در واقع، تجربه عناوینی همچون The Cave در بین آثار كلیشه ای و پر سر و صدای این روزها، می تواند بسیار لذت بخش تر باشد. عنوانی زیبا و منحصر به فرد كه با نمایش دنیای اسرارآمیز و جادویی خود حس و حال متفاوتی نسبت به سایر بازی ها را در بازیكن ها ایجاد می كند. این امكان وجود دارد که نام The Cave حتی به گوشتان هم نخورده باشد، اما به شدت پیشنهاد می كنم که تجربه متفاوت این بازی را از دست ندهید.

 

 


 



           
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77
درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.