بازی های رایانه ای AA77

Ubisoft توانست تا در همایش MVC بیشترین جوایز را برنده شود. این کمپانی با کسب 5 جایزه در زمینه های "تیم توزیع دیجیتالی"، "فروش صادراتی"، "بازاریابی" و همچنین 2 جایزه برای Assassin's Creed III به عنوان بهترین بازی و بهترین مبارز دیجیتالی، کسب کند. سازندگان بزرگ دیگری همچون EA و Activision نیز هر کدام 2 جایزه برنده شدند.

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif



           
شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, ::
Amin AA77

این احتمال وجود دارد که بازی Saints Row IV برای کنسول های نسل بعد نیز راهی بازار شود. در حالیکه نسخه کنسول های فعلی این بازی در ماه آگوست عرضه می شود، اسکات فیلیپس (Scott Phillips) که کارگردان طراحی بازی است به این موضوع اشاره کرد که آن ها فعلاً برنامه ای برای عرضه این بازی روی کنسول های دیگر ندارند، اما ممکن است که آن را برای کنسول های بعدی Sony و Microsoft عرضه کنند.

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif



           
پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, ::
Amin AA77

عنوان StarCraft در نسل گذشته بازی پرطرفداری بود و قرار بود تا از این عنوان استراتژی Blizzard، نسخه جدیدی عرضه شود. اما شایعات حاکی از آن بودند که ساخت این بازی کنسل شده است. به تازگی در مصاحبه ای که وب سایت OPM با متیو برگر (Matthew Burger) به عمل آورده، او تأیید کرد که پروژه ساخت این عنوان هنوز هم ادامه دارد و هیچ وقت کنسل نشده است.

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 



           
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, ::
Amin AA77

cliff_shantytown_24926.nphd

پس از آنکه به طور رسمی توسط مدیر برند جهانی شرکت “کریستال داینامیک” اعلام شد که هیچ محتوای اضافی خاصی برای بخش SinglePlayer {تک نفره}  بازی Tomb Raider در نظر گرفته نشده است,یک محتوای اضافی تحت عنوان “غارها و صخره ها” برای این عنوان منتشر شده است که این محتوا فعلا تا به این لحظه برای کنسول خانگی Xbox 360 در دسترس می باشد.

شرکت “اسکوئر انیکس” سرانجام پس از انتشار بازی Tomb Raider اولین محتوای اضافی این بازی را برای کنسول خانگی Xbox 360 منتشر نمود که این DLC تحت عنوان “غارها و صخره ها” دارای سه نقشه ی جدید از بخش MultiPlayer {چند نفره} داراست که علاقه مندان به این محتوا میتوانند با پرداخت ۴۰۰ امتیاز در شبکه ی ایکس باکس لایو به این محتوای جذاب دست پیدا کنند.

این محتوای اضافه دارای سه نقشه ی جداگانست که در بخش چند نفره بازی Tomb Raider قابل بازی هستند;حال به بررسی برخی از آنان می پردازیم:

غار روبنده:یک شبکه ی گسترده ی زیرزمینی وسیعی وجود دارد,که اقداماتی توسط رفتگران برای پاکسازی این غارها در جزیره ها صورت گرفته می شود که از این غارها میتوان به عنوان یک زندان زیرزمینی بهره برد.

شهر های متروکه خالی از سکنه:این شهرک روبنده در بالای صخره ها و در یک جزیره ساخته شده است که برخی از لایه های ساخته شده ی این شهرک پنهان است و بعضی از لایه ها نیز به عنوان مرگبارترین تله ها در جزیره به کار برده می شود.

روستای سوخته:زبانه های آتش یک روستای متروکه ی ژاپنی را فرا گرفته است و ساختمان های سوخته راه های متععدی را برای فرار و یا تعامل با دشمنان شما ایجاد کرده است.

به نظر می رسد دو شرکت “کریستال داینامیک و اسکوئر انیکس” تمامی افکار خود را بر روی بخش چند نفره ی بازی Tomb Raider متمرکز کرده اند,که عرضه ی همچین محتواهایی بدون شک میتواند بر جذاب شدن این بخش از بازی بیفزاید که این عنوان با متای ۸۶ در دو پلتفرم PC,X360 و با متای ۸۷ در در کنسول PS3 قابل دسترس است.

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif



           
پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, ::
Amin AA77

SSDZtLB

دیروز بازی Walking dead Survival Instincts محصول شرکت Activision به طور رسمی برای دو کنسول Xbox 360,PS3 منتشر شد.اما امروز اتفاق عجیبی رخ داده است که شاید خود اکتیویژن نیز از فهمیدنش تعجب کرد!

 

بازی Walking dead Survival Instincts دیروز برای دو کنسول اصلی منتشر شد و اکتیویژن فکرش را نمیکرد که چه اتفاقی قرار است بیفتد.

این بازی ابتدا برای PC تایید شد و علاقه مندان به این بازی بسیار  خرسند بودند از اینکه این بازی برای پی سی منتشر میشود.اما پس از مدتی و تقریبا زمانی که پروژه ی این بازی داشت به انتهایش میرسید شرکت اکتیویژن اعلام کرد که میلی برای عرضه ی Walking dead Survival Instincts برای پی سی ندارد.

دیروز بالاخره این بازی منتشر شد و طبق گفته ی اکتیویژن خبری از نسخه ی پی سی نبود.اما امروز اتفاق عجیبی افتاد.نسخه ی پی سی بازی Walking dead Survival Instincts که لیک شده است در سراسر اینترنت پخش شده و جالب اینجاست که کرک Reloaded این بازی نیز به مرحله ی انتشار رسیده است.

حتما میتوانید تصور کنید که سران اکتیویژن پس از شنیدن این خبر چه حس و چه حالی به ایشان دست داده و شاید چنین عملی را کم در تاریخ بازی های رایانه ای دیده باشیم.

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 



           
چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77
درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.