بازی های رایانه ای AA77

EA Canada اعلام کرد که به دلیل ساخت سری بازی های UFC کار ساخت سری Fight Night متوقف شده است. این کمپانی اعلام کرد که در حال حاضر تمام اعضای سازنده سری Fight Night در حال ساخت UFC هستند، اما این احتمال را دارد که در آینده نسخه جدیدی از Fight Night راهی بازار شود.



           
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, ::
Amin AA77

به نظر می‌رسد که Microsoft قصد دارد تا همچنان از Xbox 360 پشتیبانی کند و به همین دلیل می‌خواهد بازی های جدیدی را برای این کنسول در E3 امسال معرفی کند. آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) در گفتگویی با GameSpot گفت که Xbox 360 هنوز سال‌های زیادی در پیش رو دارد و بخشی از برنامه E3 آن ها مربوط به معرفی چند بازی برای این کنسول خواهد بود. به هر حال فروش بسیار زیاد این کنسول باعث شده تا Microsoft نتواند پشتیبانی از آن را به این زودی ها متوقف کند.



           
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, ::
Amin AA77

به تازگی تصاویر و Artwork های جدید دیگری نیز از عنوان Grand Theft Auto V منتشر شده است که در زیر مشاهده می نمائید.

 



           
شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, ::
Amin AA77

حدود یک ساعت پیش راکستار از طریق وبسایت رسمی خود اعلام کرد که تریلری جدید از بازی Grand Theft Auto V ( یا همون GTA V خودمون ) در ۳۰ آپریل یعنی ۵ روز دیگر رونمایی می شود . برای مشاهده جزییات این خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

این تریلر که با نام ” Michael  Franklin  Trevor Trailers ” در سایت راکستار ثبت شده احتمالا گیم پلی سه شخصیت این بازی محبوب را نشان می دهد . علاوه بر این ، شوک این خبر و خوشحالی طرفداران به حدی زیاد بود در همان چند دقیقه اول انبوه کامنتها این پست را پر کردند .

gta v t رونمایی راکستار از تریلر بازی Grand Theft Auto V در 30 آپریل

این شرکت تاریخ عرضه ی رسمی این عنوان را تقریبا همزمان با عرضه ی سایر عناوین خود یعنی در تاریخ ۱۷ سپتامبر مصادف کرد که پس از اعلام این خبر ، در حین ناباوری پلتفرم های مقصد این عنوان بزرگ تنها دو کنسول PS3 ، X360 ذکر شده بود و هیچ خبری از GTA V بر روی رایانه های شخصی همانند بازی Red Dead Redemption نیست .

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 



           
جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, ::
Amin AA77

بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Legendary Edition طی تریلری که در هفته پیش منتشر شد، چندی پیش توسط استودیوی Bethesda رسما رونمایی و معرفی گردید.

 

در نسخه “افسانه ای” ، بسته های الحاقی Dawnguard ، Hearthfire و Dragonborn نیز وجود دارد. همچنین مزیت های جدیدی از جمله دوربین بهینه یافته در طول مبارزات ، مبارزه بر روی اسب، اضافه شدن تجربیات و  سختی Legendary به بازی اضافه شده است.

نسخه “افسانه ای” این بازی در تاریخ ۴ ژوئن برای پلتفرم های PC، PS3 و Xbox360 در امریکالی شمالی با قیمت $۵۹٫۹۹ منتشر خواهد شد.

skyrim LE boxshots انتشار The Elder Scrolls 5: Skyrim Legendary Edition در ماه ژوئن

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 



           
جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, ::
Amin AA77
درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.