بازی های رایانه ای AA77

استودیوی بازیسازی Grasshopper سازنده Killer Is Dead و Lollipop Chainsaw با کمپانی GungHo Online Entertainment ترکیب شد. به نظر می رسد که این اقدام Grasshopper برای انتشار بازی Killer Is Dead در غرب بوده است. کمپانی GungHo صاحب دو استودیوی Game Arts و Acquire به حساب می آید که سری Tenchu و Grandia را ساخته اند.



           
جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

DLC جدید Sleeping Dogs با نام Year of the Snake به زودی برای این بازی عرضه می شود. هنوز اطلاعات زیادی از این DLC منتشر نشده و باید منتظر اخبار بیشتر درباره آن بود.



           
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Square Enix سیستم مورد نیاز برای بازی Tomb Raider را به طور رسمی اعلام کرد. 

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7
(Processor: 2GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo or better, AMD Athlon X2 or better
(Memory: 1 GB (Win XP), 2 GB (Win Vista/7
Video Card: nVIDIA GeForce 8800 / AMD Radeon HD 2900 or better



           
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Crytek، سازنده بازی  Crysis، استدیوی جدیدی را در امریکا افتتاح نموده است. در جزئیاتی که از کنفرانس خبری امروز Crytek منتشر شد، این کمپانی اعلام کرد که این استودیو در شهر Austin از ایالت تگزاس واقع شده است، همچنین تیم Vigil که مشتمل بر ۳۵ توسعه دهنده حرفه ای هستند برای کار در این استدیو حاضر خواهند شد. در این مصاحبه Crytek اعلام نکرد که قرار است، بر روی چه پروژه ای در این استدیو کار کند.

 
 

 



           
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77
استودیو سازنده Epic Mickey بسته شد

Disney به طور رسمی بسته شدن استودیو Junction Point سازنده سری Epic Mickey را تایید کرد. پس از شایعاتی که دیشب در فضای مجازی مبنی بر بسته شدن این استودیو پخش شده بود، امروز Disney به طور رسمی این موضوع را تایید کرد. Disney در بیانیه ای (که به سایت Gamasutra داده شد)، در این باره گفت: "با تاسف زیاد امروز بسته شدن استودیو Junction Point را اعلام کردیم. این حرکت جزیی از برنامه ما برای توجه بیشتر به اولویت های مهم تر و رسیدن به جریان سریع تحول صنعت بازی های رایانه ای، پلتفرم ها و بازار آن است. ما به شدت از Warren Spector و Junction Point به خاطر زحمات خلاقانه شان در مورد سری Epic Mickey تشکر می کنیم."

Junction Point در سال 2005 و توسط Warren Spector و همکارش Art Min به همراه تعدادی از اعضای استودیو Ion Storm تاسیس شد. این استودیو 2 سال بعد توسط Disney خریداری شد و Epic Mickey، اولین بازی آنها در سال 2010 برای Wii منتشر شد.

 

 

 

 

 



           
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77
درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.