بازی های رایانه ای AA77

EA اعلام کرد که دموی قابل بازی عنوان Dead Space 3 که 22 ژانویه روی شبکه های Xbox Live و PSN عرضه شد، تا کنون بیش از 2 میلیون بار دانلود شده است. همچنین این کمپانی اعلام کرد که پیش فروش این بازی از Dead Space 2 بیشتر شده است.

 



           
سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

شرکت Focus Home Interactive نسخه جدید Sherlock Holmes را با نام Crimes and Punishments معرفی کرد. آن ها اعلام کرده اند که این بازی در پی موفقیت The Testament of Sherlock Holmes ساخته می شود و گرافیک و گیم پلی آن دچار تغییر شده است. Frogwares Studio در ساخت این بازی از موتور اختصاصی خود استفاده نمی کند و در عوض از Unreal Engine 3 بهره می برد. استودیوی سازنده، قول محیطی طبیعی تر، نورپردازی و سایه های بهتر، حرکات روان تر و انیمیشن های بهتر را می دهد. در این قسمت، هولز مأمور بررسی 8 پرونده در موارد مختلف می شود. تاریخ عرضه بازی مشخص نشد، ولی معلوم شد که برای PC ,PS3 و Xbox 360 عرضه می شود.



           
دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

بر اساس لیست کاری جدید کمپانی Bethesda، آن ها در حال استخدام افراد جدیدی برای ساخت بازی برای کنسول های نسل بعد هستند. آن ها قصد جذب برنامه نویس هایی را دارند که بتوانند روی تکنولوژی های جدیدی کار کنند که برای بازی های معرفی نشده نسل بعد در حال ساخت هستند. این افراد باید تجربه ساخت بازی برای Xbox 360 ،PS3 و  کار با DirectX 11 را داشته باشند. آیا این کمپانی قصد عرضه Fallout 4 را برای نسل بعد دارد؟



           
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Rockstar تاریخ انتشار بازی Grand Theft Auto V را اعلام کرد. این بازی قرار بود تا در بهار 2013 منتشر شود، اما به دلایلی تآخیر خورد و حالا در 17 سپتامبر 2013 برای Xbox 360 و PS3 منتشر خواهد شد. 



           
شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

مدتی پیش خبری منتشر شد که Microsoft نتوانست دامینی به نام Gunpowder را به ثبت برساند. به تازگی نیز این کمپانی قصد ثبت دامینی به نام Marlow Briggs را در تاریخ 24 ژانویه داشته که در ثبت آن نیز ناموفق بوده است. اطلاعاتی از این دامین های منتشر نشده، اما تنها به این موضوع اشاره شده که این دامین ها مربوط به نرم افزار بازی می شوند! حال باید دید که این پروژه مرموز چیست که این کمپانی موفق به ثبت دامین اینترنتی ای برای آن نمی شود.



           
جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77
درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.